5300 نوعروس نیازمند راهی خانه بخت شده‌اند/هیچ پشت نوبتی جهیزیه نداریم

کد :
71004
آخرین به روزرسانی :
13 شهریور 1403 - 11:14

از پیشنهاد صفحه «5300 نوعروس نیازمند راهی خانه بخت شده‌اند/هیچ پشت نوبتی جهیزیه نداریم» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
حمایت و سلامت خانواده
رویداد
طی 550 روزه دولت سیزدهم؛

5300 نوعروس نیازمند راهی خانه بخت شده‌اند/هیچ پشت نوبتی جهیزیه نداریم

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در سه سال دولت سیزدهم، در بخش تهیه و توزیع جهیزیه، پنج هزار و 300 نفر از نوعروسان تحت حمایت با دریافت کمک هزینه جهیزیه، راهی خانه بخت شده و زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علیرضا حسین‌نژاد در نشست خبری روایت تحول در جمع خبرنگاران در استانداری اردبیل، به برگزاری کلاس های آموزشی قبل از ازدواج برای مددجویان و زوجین اشاره کرد و یادآور شد: کمیته امداد در سرفصل‌های مختلف دوره‌های آموزشی و مهارت آموزی را برگزار می‌کند تا زوجین از مشاوره‌های قبل از ازدواج بهره‌مند شوند.

وی اعلام کرد: در سه سال دولت سیزدهم، در بخش تهیه و توزیع جهیزیه پنج هزار و 300 نفر نوعروس با اعتباری بالغ بر 98 میلیارد تومان از پنج قلم کالای حمایتی در قالب جهیزیه بهره‌مند شدند.

حسین‌نژاد بیان کرد: یکی از شاخص‌ترین فعالیت‌های کمیته امداد استان اردبیل در این امر قابل مشاهده است که هیچ نوعروس پشت نوبتی برای دریافت جهیزیه نداریم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: سال گذشته، پرداختی جهیزیه برای یک هزار و 67 نوعروس انجام شده که رقم پرداختی جهیزیه برای این نوعروسان 38 میلیارد تومان است.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)