کمیته امداد نهاد پیشران در حوزه اشتغال در کشور است

کد :
68157
آخرین به روزرسانی :
6 اردیبهشت 1403 - 18:26

از پیشنهاد صفحه «کمیته امداد نهاد پیشران در حوزه اشتغال در کشور است» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
اشتغال و خودکفایی
فرهنگی و تربیتی
معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری:

کمیته امداد نهاد پیشران در حوزه اشتغال در کشور است

معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اقدامت کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان، گفت: کمیته امداد نهاد پیشران در حوزه اشتغال در کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمدجواد ایروانی، معاون نظارت و حسابرسی
دفتر مقام معظم رهبری در مراسم افتتاح زائرسرای شماره ۲ کرامت ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد مقدس، گفت: کمیته امداد بدون شک یکی از بزرگترین نهادهای خیریه‌ مردمی در جهان است و وسعت و گستردگی خدمات، آن را از همه نهادهای دیگر متمایز می‌کند.
وی افزود: کمیته امداد نشان‌دهنده نیات خیر و ظرفیت‌های دولتی است که در جهت توانمندسازی محرومان بسیج شده است.
وی با اشاره به اقدامات کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان، اظهار کرد: این روش‌ها و سازو کارها بسیار ارزشمند و باید الگوگیری شود.
ایروانی با بیان اینکه گسترش عدالت، ذات جمهوری اسلامی است، افزود: ایجاد صندوق امداد ولایت با یک طهارت مالی بالا، تاسیس صندوق ضمانت اشتغال، جذب گروه‌های جهادی برای خدمت به محرومان و ایجاد راهبران شغلی از دستاوردهای بزرگ کمیته امداد است.
ایروانی تصریح کرد: کمیته امداد نزد مردم سرمایه اجتماعی بالایی دارد و یکی از نهادهای پیشران در اشتغال کشور، ایجاد کسب و کارهای کوچک و عرضه محصولات تولیدی و زنجیره‌سازی کسب و کارهای آنهاست.
وی گفت: امیدواریم با فراهم کردن زمینه اشتغال، چرخه فقر را در کشور بشکنیم و با کمک مردم، دولت و سایر نهادها، خدمات بیشتری به این جامعه صورت گیرد.
انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)