تیم خراسان‌جنوبی در رقابت‌های والیبال قهرمانی کشور کارکنان کمیته‌امداد بر سکوی سوم ایستاد  

کد :
71977
آخرین به روزرسانی :
29 مهر 1403 - 04:38

از پیشنهاد صفحه «تیم خراسان‌جنوبی در رقابت‌های والیبال قهرمانی کشور کارکنان کمیته‌امداد بر سکوی سوم ایستاد  » به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
رویداد

تیم خراسان‌جنوبی در رقابت‌های والیبال قهرمانی کشور کارکنان کمیته‌امداد بر سکوی سوم ایستاد  

پرونده رقابت‌های والیبال قهرمانی کشور کارکنان کمیته امداد در بیرجند با سومی تیم خراسان‌جنوبی بسته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته‌امداد، مسابقات والیبال قهرمانی کشور کارکنان کمیته امداد با حضور تیم های دفتر مرکزی ،خراسان‌جنوبی، مازندران ،فارس، همدان، گیلان، آذربایجان غربی، اردبیل، یزد، اصفهان،خراسان رضوی، خوزستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه وبویراحمد و مرکزی از ۲۴ تا ۲۷ مهر به میزبانی بیرجند برگزار شد که نماینده استان خراسان‌جنوبی در این رقابت‌ها در جایگاه سوم ایستاد.

این رقابت‌ها با حضور ۱۶ تیم در دو گروه که بهصورت تک حذفی برگزار شد که تیم های امداد گیلان اول و مازندران دوم شدند و تیم‌های خراسان‌جنوبی و فارس به صورت مشترک سوم شدند.

در آیین اختتامیه رقابت‌های والیبال قهرمانی کشور کارکنان کمیته امداد که با حضور جعفر صباغیان قائم مقام کمیته امداد، سلمان اسحاقی نماینده مردم شهرستان‌های قائنات و زیرکوه، نویدرضا خدیوی مدیرکل امور اداری و رفاه کارکنان کمیته امداد، محمد علی ربیعی مدیرکل ورزش و جوانان استان، محمد عرب مدیرکل کمیته امداد استان و سایر مسئولان استانی در مجتمع فرهنگی تربیتی یادگاران امام(ره) برگزار شد. همچنین از تیم‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات با اهدای کاپ و مدال تجلیل شد.

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)