خراسان‌جنوبی در میزبانی رقابت‌های ورزشی کارکنان کمیته امدادکشور سنگ تمام گذاشت

کد :
71978
آخرین به روزرسانی :
29 مهر 1403 - 04:41

از پیشنهاد صفحه «خراسان‌جنوبی در میزبانی رقابت‌های ورزشی کارکنان کمیته امدادکشور سنگ تمام گذاشت» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
رویداد
قائم مقام کمیته امداد:

خراسان‌جنوبی در میزبانی رقابت‌های ورزشی کارکنان کمیته امدادکشور سنگ تمام گذاشت

قائم مقام کمیته امداد گفت: خراسان‌جنوبی در میزبانی رقابت‌های والیبال قهرمانی کشور کارکنان کمیته امداد با تلاش شبانه‌روزی این مجموعه سنگ تمام گذاشت و تیم‌های شرکت‌کننده در سطح بسیار عالی ظاهر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته‌امداد، جعفر صباغیان در مراسم اختتامیه رقابت‌های والیبال قهرمانی کشور کارکنان کمیته امداد با تسلیت شهادت فرماندهان جبهه مقاومت و جمعی از مردم بی گناه غزه ولبنان گفت: امیدواریم به برکت خون شهدا به زودی ریشه رژیم کودک کش صهیونیستی از صفحه روزگار محو شود.

وی با اشاره به رسالت اصلی این نهاد مبنی بر رفع حوائج نیازمندان و مستضعفان افزود: در کنار این موضوع وضعیت معیشتی و سلامت کارکنان را هم مد نظر داریم.

قائم مقام کمیته امداد تصریح کرد: این رقابت‌های ورزشی می‌تواند به سلامت جسم وشادابی و انگیزه کاری کارکنان کمک کند و در نتیجه افزایش بهره وری برای کارکنان این مجموعه را به دنبال خواهد داشت.

صباغیان با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی کشور کارکنان کمیته امداد به مدت ۴ روز در بیرجند گفت : به حق که مردم خراسان جنوبی همیشه مهمان نواز بوده اند و کمیته امداد خراسان جنوبی نیز در میزبانی این مسابقات ورزشی سنگ تمام گذاشت.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش تیم های حاضر در مسابقات ، میزبانی بسیار عالی خراسان جنوبی و پوشش رسانه‌ای و اقدامات ابتکاری که صورت پذیرفت قابل تقدیر است.

وی اظهار کرد: انتقال و ترویج فرهنگ غنی استان خراسان‌جنوبی یکی از اقدامات بسیار خوب کمیته امداد استان بود که در طول مسابقات توانستند به نمایش بگذارند تا عزیزانی که از کل کشور حضور داشتند آشنایی کافی را نسبت به فرهنگ استان پیدا کنند که قدردان این عزیزان هستیم.

به گفته صباغیان عملکرد ۵ ساله کمیته امداد طی گزارشی به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تقدیم شد که ایشان از همه امدادگران ‌قدردانی کرده و توسعه کیفی و کمی خدمات را خواستار شدند که این برگ زرینی برای این نهاد انقلابی است.

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)