«والی» مردی از جنس محرومیت‌­زدایی، ایثار و جهاد

کد :
68216
آخرین به روزرسانی :
9 اردیبهشت 1403 - 11:36

از پیشنهاد صفحه ««والی» مردی از جنس محرومیت‌­زدایی، ایثار و جهاد» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
حمایت و سلامت خانواده
یادداشت؛

«والی» مردی از جنس محرومیت‌­زدایی، ایثار و جهاد

سالروز وفات مردی از جنس محرومیت‌­زدایی، ایثار و جهاد در منطقه محروم بشاگرد و نماد مدیریت جهادی، مرحوم حاج عبدالله والی را گرامی می­‌داریم.

قسمتی از فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده محترم مرحوم حاج عبدالله والی به شرح زیر است:

«بعد از انقلاب، یک مرد جوانِ مؤمن انقلابی پا می‌شود می‎رود آنجا، همه‌ دلبستگی‌هایش را، از شهر و خانه و زندگی، به مرکز مأموریت منتقل می‌کند و برادرهایش را هم می‌کشاند، دنبال خودش می‌برد. شماها هم انصافاً ایستادید ... شما زندگی و خانواده و زن و بچه و مادر و پدر و همه‌ اینها را گذاشتید اینجا، رفتید آنجا بی‌سروصدا مشغول خدمت شدید، نه جایی ثبت کردید، نه جایی تابلو زدید. بعضی‌ها هستند، هر کاری می‌خواهند بکنند، قبل از اینکه کار انجام بگیرد، تابلویش را میزنند! مدت‌ها این تابلو آنجاست، هیچ کاری هم انجام نگرفته. بعضی‌ها هم نه، کار را انجام می‌دهند، هیچ تابلویی هم ندارد. کار مرحوم حاج عبدالله والی و شماها از این نوع دوم است، یعنی بی‌تابلو رفتید و برای خدا کار واقعی کردید، اینها خیلی با ارزش است. شما بدانید، اینجور کارهای بی‌سروصدا و خاموش و خالصانه، نه فقط برای شما پیش خدای متعال درجه و مرتبه درست می‌کند، بلکه در کل بنای جمهوری اسلامی اثر می‌گذارد، مثل سیمانی است که در یک بنایی تزریق کنند و آنرا مستحکم کنند. با انجام اینجور کارهای مخلصانه، بنای جمهوری اسلامی مستحکم می‌شود بدون اینکه کسی بفهمد. یعنی وقتی در گوشه و کنار کشور، در بین مردم، کسانی هستند که کار را برای خدا می‌کنند، کار را مخلصانه انجام می‌دهند، دنبال هیاهو و جلب نظر این و تحسین آن نیستند، یکی از خواصش این است که اصلاً خود این، بنا را مستحکم میکند، مثل روحی که در یک کالبدی بدمند. بنابراین، این کارهای شماها اینجور ارزش دارد ...»

ایمان، پاک‌دستی، صداقت، ارتباط عمیق با محرومان، حساسیت به حفظ بیت‌المال، پشتکار و استمرار در خدمت او را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌ها در منطقه محروم بشاگرد و الگویی برای جهادگران عرصه محرومیت‌زدایی کرد.

شادی روح مرحوم حاج عبدالله والی، پدر معنوی گروه‌های جهادی و کلیه جهادگران مخلص که زندگی خود را در راه خدمت به محرومین وقف نمودند فاتحه و صلوات.

مرتضي رضائيه راد

مدير امور اجرايي قرارگاه جهادي حاج عبداله والي

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)