اجرای طرح یاس برای توانمندسازی دختران تحت حمایت کمیته امداد

کد :
68620
آخرین به روزرسانی :
23 اردیبهشت 1403 - 16:02

از پیشنهاد صفحه «اجرای طرح یاس برای توانمندسازی دختران تحت حمایت کمیته امداد» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
فرهنگی و تربیتی
رئیس ستاد زن و خانواده شورای انقلاب فرهنگی عنوان کرد؛

اجرای طرح یاس برای توانمندسازی دختران تحت حمایت کمیته امداد

رئیس ستاد زن و خانواده شورای انقلاب فرهنگی گفت: طرح یاس در چهار سال گذشته برای توانمندسازی دختران با همکاری هلال احمر و کمیته امداد اجرا شد و موفقیت‌های بزرگی داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، فهیمه فرهمندپور، رئیس ستاد زن و خانواده شورای انقلاب فرهنگی در خصوص اجرای طرح یاس برای توانمندسازی دختران تحت حمایت کمیته امداد، گفت: دختران طرح یاس باور کردند که می‌توانند تمام ظرفیت را بکار ببرند و شرایط زندگی خود را به بهترین شکل تغییر دهند.

وی افزود: یک ‌نگاه پر افتخار ما به آموزه‌های دینی است و ما در نظام مدیریتی باید تابع این نکته باشیم که هیچ بن‌بستی در مسیر زندگی وجود ندارد.

رئیس ستاد زن و خانواده شورای انقلاب فرهنگی اظهار کرد: ما باید به دنبال کارهای جدید باشیم و اتفاق ۴ سال اخیر و همکاری کمیته امداد و هلال احمر در اجرای طرح یاس، الگویی بسیار خوبی برای هم افزایی بین دستگاه‌ها برای حل مساله است.

رئیس ستاد زن و خانواده شورای انقلاب فرهنگی بیان کرد: ستاد زن و خانواده شورای انقلاب فرهنگی اعلام آمادگی می‌کنیم که در اجرای طرح یاس اگر نیاز به بسته‌های سیاستی جدید، باشد می‌توانیم به انجام برسانیم.

وی در پایان گفت: طرح یاس در ۴ سال گذشته برای توانمندسازی دختران با همکاری هلال احمر و کمیته امداد اجرا شد و موفقیت‌های بزرگی داشت.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)