باید در عرصه جهاد تبیین به وظایف خود عمل کنیم

کد :
70238
آخرین به روزرسانی :
4 مرداد 1403 - 15:05

از پیشنهاد صفحه «باید در عرصه جهاد تبیین به وظایف خود عمل کنیم» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
فرهنگی و تربیتی
رویداد
در پیش اجلاسیه شهدای غریب اسارت مطرح شد؛

باید در عرصه جهاد تبیین به وظایف خود عمل کنیم

سردار غلام‌عسگر کریمیان گفت: در عرصه جهاد تبیین، همه باید به وظایف و تکالیف خود عمل کنیم که این امر مهم‌ترین راهبرد در مقابله با توطئه‌های دشمنان قرآن، اسلام و جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سردار غلام‌عسگر کریمیان در پیش اجلاسیه شهدای غریب اسارت که با حضور مشاور امور ایثارگران استانداری اردبیل، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، معاون کنگره 3400 شهید و جمعی از آزادگان هشت سال دفاع مقدس استان اردبیل در سالن شهید حسین آخربین کمیته امداد استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: دشمن با ایجاد جنگ نرم تلاش می‌کند که ذهن جوانان را منحرف و فرهنگ غربی را به آنها القا کند که ضروری است از طریق جهاد تبیین با این توطئه‌ها مقابله کنیم.

وی افزود: بزرگ‌ترین جهاد تبیین، امیدآفرینی به آینده انقلاب است و رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران، مردمی بودن است.

کریمیان بیان کرد: چنانچه بخواهیم جامعه در مسیر پیشرفت و تعالی حرکت کند، این حرکت بدون جهاد تبیین و حضور مردم ممکن نیست.

پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: جهاد تبیین، مهم‌ترین راهبرد در راستای مقابله با هجمه‌های دشمن برای ایجاد ناامیدی در جامعه است که نقش یکایک مسئولان در این راستا بسیار برجسته است.

آزاده هشت سال دفاع مقدس در ادامه سخنان خود با اشاره به خاطراتی از شهدای غریب اسارت استان اردبیل، خاطرنشان کرد: «آزادگان» از جمله اسوه‌های بی‌بدیل هستند كه در اردوگاه‌های مخوف ارتش بعث عراق، رفتاری زینبی(س) و زینالعابدینی(ع) داشتند و با تحمل فشارهای سخت روحی و جسمی هرگز در برابر دشمن سر خم نکردند.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)