اختصاص 593 میلیارد تومان اعتبار اشتغال‌زایی به کمیته امداد استان اردبیل

کد :
70484
آخرین به روزرسانی :
16 مرداد 1403 - 16:31

از پیشنهاد صفحه «اختصاص 593 میلیارد تومان اعتبار اشتغال‌زایی به کمیته امداد استان اردبیل» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
اشتغال و خودکفایی
رویداد
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد:

اختصاص 593 میلیارد تومان اعتبار اشتغال‌زایی به کمیته امداد استان اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: امسال از محل بند ب تبصره ۲، مبلغ ۴90 میلیارد تومان و از محل اعتبارات جزء سه ۱۰۳ میلیارد تومان به کمیته امداد استان اردبیل اختصاص یافته است که امیدواریم به جذب ۱۰۰ درصدی برسیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علیرضا حسین‌نژاد در آستانه روز خبرنگار با حضور در محل دفتر خبرگزاری فارس در اردبیل، اظهار کرد: توانمندسازی پایدار، اولویت اصلی کمیته امداد است که در صدر آن توانمندسازی فکری و فرهنگی خانواده‌های نیازمند قرار دارد.

وی افزود: اشتغال‌زایی برای مددجویان، شاخصه اصلی این امر مهم است که مجموعه کمیته امداد از ۴۰ سال پیش آن را در اولویت‌های خود قرار داده است.

حسین‌نژاد بیان کرد: در سال گذشته اختصاص ۶۴۹ میلیارد تومان اعتبار اشتغال‌زایی از محل اعتبارات جزء چهار و ۱۳۱ میلیارد تومان را از محل اعتبارات جزء سه به مددجويان را شاهد بودیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: امسال نیز برنامه داریم تا از محل بند ب تبصره ۲، مبلغ 490 میلیارد تومان و از محل اعتبارات جزء سه ۱۰۳ میلیارد تومان را اختصاص بدهیم که امیدواریم با همکاری بانک‌های عامل بتوانیم جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات تکلیفی را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: علاوه براحصا و پایش اولیه برای تخصیص وام خوداشتغالی، نظارت حین پرداخت و بعد از پرداخت نیز انجام می‌گیرد تا این اعتبارات به مسیر هدف خود برسند و نمونه این هدف‌مندی و کارآمدی را در جشن خودکفایی ۲۰۰۰ مددجو که در سال گذشته برگزار شد، می‌توان دید.

حسین‌نژاد اعلام کرد: فعالیت‌های کمیته امداد در زمینه توانمندسازی، صرفا در حیطه اقتصادی نیست بلکه از نظر فرهنگی، فکری و اجتماعی نیز اقدامات و برنامه‌های متنوعی برای مددجویان انجام می‌گیرد.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)