دیدار با پیشکسوت رسانه‌ای در اردبیل

کد :
70606
آخرین به روزرسانی :
24 مرداد 1403 - 15:11

از پیشنهاد صفحه «دیدار با پیشکسوت رسانه‌ای در اردبیل» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
فرهنگی و تربیتی
رویداد
در ادامه دیدار با خبرنگاران صورت گرفت؛

دیدار با پیشکسوت رسانه‌ای در اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل به مناسبت روز خبرنگار، با «نادر پرستار» از پیشکسوتان عرصه رسانه و خبرنگاری استان اردبیل دیدار و گفت‌وگو کرد و به بیان اقدامات این نهاد در برنامه‌های مختلف حمایتی پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علیرضا حسین‌نژاد در این دیدار ضمن تجلیل از تلاش‌ها و فعالیت‌های «نادر پرستار» به عنوان پیشکسوت رسانه‌ای در عرصه خبری استان اردبیل، اظهار کرد: قلم ماندگار این استاد برجسته، گنجینهای پربار و یادآور خاطرات و موفقیت‌های  بسیار در عرصه خبرنویسی و اطلاع‌رسانی در اردبیل است.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها به عنوان هدایتگر افکار عمومی نقش مهمی را بر عهده دارند که در این بین بهره‌مندی از تجربیات پیشکسوتان رسانه و قلم می‌تواند نقش تاثیرگذاری را در جامعه داشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در ادامه سخنان خود به اهمیت خبر و رسانه و نقش بی‌بدیل خبرنگاران در اعتلای شاخص‌های استان اشاره کرد و گفت: توسعه و پیشرفت هر استانی مرهون کار خبری و رسانه‌ای است و رسانه باید دست افرادی باشد که در روشنگری، آگاهی بخشی و هدایت صحیح افکار عمومی بتوانند به درستی نقش آفرینی کنند.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)