فضای مجازی پیشگام در عصر رسانه‌ها

کد :
70604
آخرین به روزرسانی :
24 مرداد 1403 - 15:21

از پیشنهاد صفحه «فضای مجازی پیشگام در عصر رسانه‌ها» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
فرهنگی و تربیتی
رویداد
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل مطرح کرد:

فضای مجازی پیشگام در عصر رسانه‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بخش جدایی‌ناپذیر زندگی شده‌اند که در عصر حاضر پیشگام بوده و به قدرت رسانه‌ای مبدل شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علیرضا حسین‌نژاد به مناسبت روز خبرنگار و در دیدار با پایگاه خبری اردبیل نیوز، اظهار کرد: امروزه فضای مجازی بخشی از زندگی افراد جامعه شده است که فعالیت در این عرصه نیازمند آموزش‌های لازم به خصوص در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان است.

وی بیان کرد: باید به شکل مطلوبی از این بستر به منظور امیدآفرینی در جامعه استفاده کرد.

حسین‌نژاد افزود: فضای مجازی علاوه بر نقاط قوت، ضعف‌هایی نیز دارد که باید آسیب‌شناسی شود تا در بستر مناسب‌تری بتوان در این فضا فعالیت کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: هم‌اکنون بسیاری از مردم اخبار را از طریق پایگاه‌های خبری، کانال و صفحات مجازی دنبال می‌کنند که باید به شکل موثری در این فضا فعال بود و اخبار مناسب را به سمع و نظر افراد جامعه رسانید.

وی در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: امروز جریان‌هایی در شبکه‌های اجتماعی فعال هستند که محتوای تولید شده از سوی آنان برای نوجوانان و جوانان مناسب نیست که باید همه آنها مهارت‌ لازم را یاد بگیرند تا با بهره‌مندی از سواد رسانه‌ای نقش موثرتری در عرصه فرهنگ استان و کشور داشته باشند.

انتهای پیام

 

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)