ارائه بیش از 15 هزار خدمات درمانی به نیازمندان

کد :
71046
آخرین به روزرسانی :
17 شهریور 1403 - 10:15

از پیشنهاد صفحه «ارائه بیش از 15 هزار خدمات درمانی به نیازمندان» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی خبر داد،

ارائه بیش از 15 هزار خدمات درمانی به نیازمندان

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: در پنج ماهه امسال 12 هزارو 500 مددجو از فرانشیز و خدمات ویژه درمان با اعتبار 3 میلیارد تومان و 2500 بیمار خاص و صعب العلاج از فرامشیز درمانی با اعتبار یک میلیارد تومان بهره مند شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت:  در پنج ماهه امسال 12 هزارو 500  مددجو از فرانشیز و خدمات ویژه درمان با اعتبار 3 میلیارد تومان و 2500 بیمار خاص و صعب العلاج  از فرامشیز درمانی با اعتبار یک میلیارد تومان  بهره مند شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سید مهدی عبادی ضمن اعلام این خبر افزود:  : در حال حاضر  بیش از 1500کودک زیر پنج  سال مبتلابه سوءتغذیه در استان داریم که به تأیید مراکز بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رسیده و کمیته امداد به آنها سبد غذایی اهداء می کند.

وی اضافه کرد:  مادران باردار و شیرده واجد شرایط در استان نیز با همکاری کمیته امداد استان مرکزی و دانشگاه علوم پزشکی سبد غذایی دریافت می کنند.

مدیر کل امداد استان، اظهار کرد: ارائه انواع خدمات بهداشتی شامل اقلام بهداشت فردی ، آموزش بهداشت، ساخت و تعمیر سرویس‌های بهداشتی و ارائه خدمات درمانی از قبیل فرانشیز خدمات بستری، سرپایی، دارویی و شیمی درمانی و سایر خدمات سرپایی به خصوص در بیماران صعب‌العلاج و خاص از جمله خدمات ارائه شده به مددجویان است.

انتهای پیام

 

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)