پویش "مشق همدل"، زمینه ساز لبخند دانش آموزان نیازمند

کد :
71059
آخرین به روزرسانی :
17 شهریور 1403 - 12:54

از پیشنهاد صفحه «پویش "مشق همدل"، زمینه ساز لبخند دانش آموزان نیازمند » به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
مشارکت‌های مردمی

پویش "مشق همدل"، زمینه ساز لبخند دانش آموزان نیازمند

پائیز امسال هم با شروع سال تحصیلی جدید، کیف مدارس دانش آموزان مملو از سرمشق همدلی خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و با اجرای پویش "مشق همدل"، کوله مدارس دانش آموزان مملو از مهربانی خیران و نیکوکاران اصفهانی خواهد شد.  

نیکوکاران که هر ساله با مشارکت در طرح های خدمت رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) برای آغاز سال تحصیلی دانش آموزان نیازمند، اندیشه های خیرخواهانه را توشه مسیر آموزشی آنان می کنند، فرهنگ بخشندگی و ایثار را به فرزندان و نسل آینده این مرز و بوم می آموزند.

انتقال بهترین داشته ها از نسلی به نسل دیگر، گنجینه های معنویت، فرهنگ گذشتگان و آئین اسلامی را گسترش می دهد و با این مشی خیرخواهانه، اندیشه کمک به همنوعان که از سرمایه های ملی ما است تا ابد جاری خواهد ماند.

 طرح "مشق همدل" از جمله طرح های خدمت رسانی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) است که با هدف حمایت از دانش آموزان نیازمند در سطح استان اصفهان اجرایی خواهد شد.

این پویش با مساعدت خیران و نیکوکاران هر ساله اجرا می شود تا همه دانش آموزان خانواده های بی بضاعت و کم بضاعت هم بتوانند برصندلی های مدارس بنشینند و بدلیل عدم توان مالی که کفاف تحصیل آنها را نمی دهد، از درس خواندن باز نمانند.

خیران برای همراهی در این طرح، می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد و پایگاه های سطح شهر در هفته پایانی شهریورماه، برای آماده کردن بسته های ویژه تحصیلی و اهدای کمک هزینه های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان نیازمند با شماره گیری #1*031*8877* و یا استفاده از شماره کارت 6063737000002509 اقدام کنند.

انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)