اهدای بیش از 300 بسته ملزومات تحصیلی به دانش آموزان نیازمند کمیته امداد برخوار

کد :
71058
آخرین به روزرسانی :
17 شهریور 1403 - 11:56

از پیشنهاد صفحه «اهدای بیش از 300 بسته ملزومات تحصیلی به دانش آموزان نیازمند کمیته امداد برخوار» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
مشارکت‌های مردمی

اهدای بیش از 300 بسته ملزومات تحصیلی به دانش آموزان نیازمند کمیته امداد برخوار

در آستانه شروع سال تحصیلی جدید با اجرای پویش "مشق همدل"، بیش از 300 بسته لوازم التحریر به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان برخوار اهدا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رسول رحمتی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان برخوار با اشاره به آغاز پویش مشق همدل، گفت: با مشارکت حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و مساعدت خیران نیکوکار، بیش از 300 بسته لوازم التحریر تهیه و بین دانش آموزان تحت حمایت توزیع شد.

رسول رحمتی، به ارزش ریالی هر یک از بسته ها اشاره داشت و ادامه داد: برای تهیه هر یک از این بسته های لوازم التحریر بیش از 400 هزار تومان و در مجموع بالغ بر 130 میلیون تومان با مساعدت نیک اندیشان تامین شده است.

وی با قدردانی از خیران برای مشارکت در این طرح که سبب گسترش فرهنگ خیرو احسان در جامعه است، افزود: در حال حاضر 755 دانش آموز و 54 دانشجو تحت حمایت کمیته امداد برخوار هستند و از خدمات فرهنگی این نهاد بهره مند می شوند.

رئیس کمیته امداد شهرستان برخوار، تامین ملزومات تحصیلی دانش آموزان برای خانوارهای تحت حمایت در این ایام را از مهمترین دغدغه ها عنوان کرد و گفت: مردم نیک اندیش می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد و یا شماره گیری #03116*8877* با اهدای هدایا و نذورات خود، مایه آرامش خانواده های تحت حمایت و شادی آغاز سال تحصیلی برای دانش آموزان نیازمند باشند.

انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)