ارائه جایزه خوش‌حسابی بانک مرکزی به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت

کد :
68224
آخرین به روزرسانی :
9 اردیبهشت 1403 - 12:48

از پیشنهاد صفحه «ارائه جایزه خوش‌حسابی بانک مرکزی به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
برای هفتمین سال متوالی محقق شد؛

ارائه جایزه خوش‌حسابی بانک مرکزی به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت

صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای هفتمین سال متوالی جایزه خوش‌حسابی بانک مرکزی جمهوری اسلامی را دریافت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علی عاشوری، مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با اعلام این خبر افزود: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت برای هفتمین سال متوالی جایزه خوش حسابی بانک مرکزی جمهوری اسلامی را دریافت کرد.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در این باره گفت: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران همه ساله به بانک‌ها، موسسات اعتباری و صندوق‌های قرض‌الحسنه که رقم سپرده‌های مالی را در بانک مرکزی تامین می‌کنند، جایزه سپرده قانونی پرداخت می‌کند که صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در سال ۱۴۰۲  از همین مرجع ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان دریافت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع از سال ۹۶ تا ۱۴۰۲ بیش از ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از سوی بانک مرکزی به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت جایزه سپرده قانونی پرداخت شده است.

مدیرعامل صندوق امداد ولایت با اشاره به نظارت بازرسان بانک مرکزی بر عملکرد این صندوق، گفت: همه ساله بازرسان بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بر عملکرد این صندوق نظارت دارند و ارزیابی‌های این نظارت حاکی از شفافیت و قانون‌مداری است که در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به دست آمده است.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)