اعزام یک هزار و 300 مددجو به برنامه‌های اردویی

کد :
71021
آخرین به روزرسانی :
15 شهریور 1403 - 09:59

از پیشنهاد صفحه «اعزام یک هزار و 300 مددجو به برنامه‌های اردویی» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
اشتغال و خودکفایی
مسکن و امور مهندسی ساختمان
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد

اعزام یک هزار و 300 مددجو به برنامه‌های اردویی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در چهار ماهه نخست امسال یک هزار و 300 مددجو به برنامه‌های اردویی کمیته امداد اعزام شده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد؛ روح اله صالحی اظهار کرد: کسب تجربه و مهارت در زمینه‌های مختلف اجتماعی، اخلاقی، فرهنگی و اقتصادی و ایجاد زمینه مناسب برای رشد و شکوفایی استعدادهای فردی و گروهی، تقویت روحیه نشاط و شادبی برای مخاطبان از اهداف برگزاری اردوهای تربیتی و زیارتی است.

وی ادامه داد: سرفصل‌های مختلف قرآنی، هنری، ورزشی و برنامه‌های مناسبتی یکی از برنامه‌های مهم، اردویی است در قالب عناوین مختلف برای گروه‌های هدف برگزار می‌شود.

صالحی با اشاره به اعزام یک هزار و 377 مددجوی زنجانی به اردوهای زیارتی و سیاحتی از ابتدای امسال گفت: از اعزام نفرات تکراری که پیش از این در اردوها شرکت کرده‌اند، خودداری می‌شود تا افراد بیشتری فرصت بهره‌مندی از این خدمت را داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین از هماهنگی برای اعزام یک هزار مددجو به مراسم اربعین خبر داد و گفت: با اجرای پویش نذر زائر؛ در ماه صفر و مشارکت نیکوکاران، زمینه حضور حداکثری و تشرف مددجویان و خانواده‌های نیازمند در مراسم اربعین حسینی(ع) فراهم شد.

 

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)