جذب۳۰۲ حامی در پویش به عشق حسین(ع) در خراسان‌جنوبی 

کد :
71044
آخرین به روزرسانی :
16 شهریور 1403 - 23:03

از پیشنهاد صفحه «جذب۳۰۲ حامی در پویش به عشق حسین(ع) در خراسان‌جنوبی » به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
مشارکت‌های مردمی

جذب۳۰۲ حامی در پویش به عشق حسین(ع) در خراسان‌جنوبی 

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای محرم با اجرای پویش به عشق حسین(ع) ۳۰۲ حامی در استان حمایت از فرزندان یتیم و محسنین تحت حمایت این نهاد را برعهده گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته‌امداد، محمد عرب گفت: پویش به عشق حسین(ع) با هدف جذب حامی برای فرزندان ایتام زیر ۱۸ سال در ایام ماه محرم و صفر اجرا شد.

به گفته وی از ابتدای محرم تاکنون ۳۰۲ حامی حمایت از ۴۴۸ فرزند ایتان و محسنین را بر عهده گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد استان افزود: دراین طرح هموطنان می‌توانند حداقل یک فرزند یا چند فرزند را به نیت اباعبدالله الحسین و شهدای کربلا تحت حمایت خود قرار دهند.

عرب با اشاره به وجود ۴۱ هزار و‌۶۳ حامی در استان تصریح کرد: این تعداد حمایت از ۹ هزار و ۶۰۳ فرزند یتیم و محسنین را بر‌عهده دارند.

وی با قدردانی از حمایت همیشگی خیران ادامه داد: شهروندان نیکوکار می‌توانند تا پایان صفر با مراجعه به پایگاه‌ ekram.emdad.ir در این طرح شرکت کنند.

وی به ر‌وش‌های الکترونیکی برای شرکت در پویش به عشق حسین(ع) هم اشاره کرد و افزود: ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ ، ثبت نام از طریق درگاه‌های سایت اکرام، اپلیکشن بله، از طریق نصب سامانه نیکوکاری خراسان جنوبی (دانلودکافه بازار)و شماره تماس ۰۹۱۵۹۶۲۷۱۳۵ از دیگر روش ها برای شرکت در این طرح ملی و خداپسندانه است.

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)