برنامه‌سازی صداوسیما در حوزه زکات تقویت شود

کد :
70554
آخرین به روزرسانی :
21 مرداد 1403 - 15:22

از پیشنهاد صفحه «برنامه‌سازی صداوسیما در حوزه زکات تقویت شود » به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
مشارکت‌های مردمی
رویداد
رئیس شورای زکات استان اردبیل:

برنامه‌سازی صداوسیما در حوزه زکات تقویت شود

رئیس شورای زکات استان اردبیل گفت: به منظور ترويج پرداخت زكات در جامعه، بايد به طور گسترده‌اي كار و اقدامات فرهنگي صورت گيرد که لازم است صداوسیما به عنوان عضو اصلی شورای زکات، تولید مستند و برنامه‌های فاخر رادیویی و تلویزیونی در مورد واجب الهی زکات را تقویت کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، آیت‌الله سیدحسن عاملی در جلسه شورای زکات استان اردبیل اظهار کرد: باید در قالب فیلم و سریال اهمیت پرداخت زکات، نحوه پرداخت زکات و هزینه‌کرد آن به‌ویژه در کمک به فقرا و بیماران سرطانی به تصویر کشیده و در این زمینه تبلیغ گسترده شود.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل خواستار همکاری صداوسیما و رسانه‌ها در جهت ترغیب و تشویق مودیان زکات شد و بیان کرد: با پرداخت زکات از سوی کشاورزان، تجار و فعالان اقتصادی به راحتی می‌توانیم این منابع را صرف رسیدگی به محرومان کنیم تا عزت و عظمت آنها حفظ شود.

آیت‌الله عاملی یادآور شد: اولویت هزینه کرد زکات، با فقرا و محرومان جامعه است که در این مسیر باید گام‌های مؤثری برداشته شود.

رئیس شورای زکات استان اردبیل با اشاره به اینکه کمیته امداد مورد وثوق مردم است، بیان کرد: کمیته امداد که متولی اصلی جمع آوری زکات مردم است باید تلاش کند تا این اعتماد و وثوقی که مردم به این نهاد مقدس دارند، روز به روز افزایش یافته و مردم این نهاد را به عنوان امین خود در پرداخت زکات قلمداد کنند.

امام جمعه اردبیل در ادامه سخنان خود با اشاره به چند پیشنهاد قابل ارائه به شورای عالی زکات کشور، گفت: از آنجا که حجم وسیعی از اراضی کشت گندم به شرکت‌های کشت وصنعت مغان و پارس تعلق دارد، باید مکانیزمی هم برای پرداخت زکات این شرکت‌ها تعریف شود.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)