بهره‌مندی 100 مددجو از خدمات درمانی گروه جهادی «اعجاز مهر»

کد :
70501
آخرین به روزرسانی :
17 مرداد 1403 - 14:29

از پیشنهاد صفحه «بهره‌مندی 100 مددجو از خدمات درمانی گروه جهادی «اعجاز مهر»» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
مشارکت‌های مردمی
حمایت و سلامت خانواده
بهداشت و درمان
رویداد
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد:

بهره‌مندی 100 مددجو از خدمات درمانی گروه جهادی «اعجاز مهر»

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: 100 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در بخش کورائیم از توابع شهرستان نیر، از خدمات درمانی، دندانپزشکی و مشاوره‌ای گروه جهادی «اعجاز مهر» بهره‌مند شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علیرضا حسین‌نژاد در سفر یک روزه به بخش کوراییم و در همراهی با فرماندار شهرستان نیر و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، طی سخنانی اظهار کرد: گروه‌های جهادی بازوی توانمند کمیته امداد در یاری‌رسانی به خانوار تحت حمایت هستند.

وی افزود:  بخش کوراییم از توابع شهرستان نیر دارای ضریب محرومیت شش است که حضور گروه جهادی «اعجاز مهر» در این منطقه موجب شادکامی و امیدآفرینی در بین مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر شده است.

حسین نژاد با اعلام اینکه بیش از 100 نفر از مددجویان تحت حمایت از خدمات درمانی این گروه جهادی بهره‌مند شده‌اند، بیان کرد: به این مددجویان خدمات رایگان درمانی در زمینه‌های دندانپزشکی، پزشک عمومی، تجویز دارو، مشاوره و روانشناسی ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل یادآور شد: خانوار تحت حمایت در روستاهای قلعه جوق، امینلو و گلی که در دورافتاده‌ترین روستاهای بخش کورائیم ساکن هستند نیز از خدمات درمانی گروه جهادی «اعجاز مهر» بهره‌مند شده‌اند.

وی با اعلام اینکه 17 پزشک در قالب گروه جهادی «اعجاز مهر» خدمات متنوعی را به مددجویان تحت حمایت ارائه کردند، افزود: این پزشکان و متخصصان از تهران عازم بخشِ کوراییم شده‌اند که از یکایک آنها در یاری‌رسانی به قشر محروم جامعه قدردانی می‌کنیم.

حسین‌نژاد خواستار حضور این گروه جهادی در سایر شهر و روستاهای محروم استان اردبیل شد و گفت: حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم، بخش مهمی از نیازهای درمانی خانوار بی‌بضاعت جامعه را مرتفع می‌کند که امیدواریم شاهد اردوی جهادی گروه «اعجاز مهر» در سایر نقاط استان اردبیل باشیم که به لحاظ محرومیت ضریب بالایی دارند.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)