تجلیل از 45 دانش‌آموز پذیرفته شده در مدارس سمپاد

کد :
71035
آخرین به روزرسانی :
16 شهریور 1403 - 11:35

از پیشنهاد صفحه «تجلیل از 45 دانش‌آموز پذیرفته شده در مدارس سمپاد» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
فرهنگی و تربیتی
قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل خبر داد:

تجلیل از 45 دانش‌آموز پذیرفته شده در مدارس سمپاد

قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل گفت: با ارائه خدمات تخصصی و پشتیبانی حرفه‌ای، امسال 45 نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل در مدارس استعدادهای درخشان پذیرفته شدند که طی مراسمی از آنها تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، فرشید موفق در حاشیه جلسه تجلیل از دانش‌آموزان پذیرفته شده در مدارس سمپاد که همزمان با سراسر کشور به صورت وبینار در کمیته امداد استان اردبیل نیز برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از دانش‌آموزان تحت حمایت دارای استعدادهای نهفته هستند که کمیته امداد با شناسایی این استعداد و توانایی‌های فرزندان خانوار تحت حمایت تلاش دارد آینده روشنی را برای آنها رقم بزند.

وی با اشاره به اینکه بسیار خرسنیدم که امسال 45 نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت در مدارس استعدادهای درخشان پذیرفته شده‌اند، بیان کرد: کمیته امداد با ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه‌ای از دانش‌آموزان مستعد برای شرکت در آزمون استعدادهای درخشان و نمونه دولتی پشتیبانی می‌کند.

موفق افزود: در کنار حمایت‌های کمیته امداد استان اردبیل، فرزندان خانوار تحت حمایت نیز با تلاش‌های بی‌وقفه خود توانستند در آزمون‌های ورودی (سمپاد) به خوبی عمل کنند.

قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل گفت: در این خصوص باید از مساعدت‌های خیران و نیکوکاران در تامین و ایجاد بسترهای آموزشی برای فرزندان تحت حمایت قدردانی کرد.

شایسته ذکر است: در پایان این مراسم، 45 نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت پذیرفته شده در مدارس سمپاد با اهدای لوح سپاس و هدایایی، تجلیل شدند.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)