توزیع 110 سری جهیزیه در بین نوعروسان اردبیلی

کد :
69146
آخرین به روزرسانی :
19 خرداد 1403 - 11:45

از پیشنهاد صفحه «توزیع 110 سری جهیزیه در بین نوعروسان اردبیلی» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
حمایت و سلامت خانواده
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اعلام کرد:

توزیع 110 سری جهیزیه در بین نوعروسان اردبیلی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در سال‌جاری، 110 سری جهیزیه در بین نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل توزیع شده است تا بتوانند زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علیرضا حسین‌نژاد ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت امام علی(ع) و حضرت فاطمه الزهرا(س)، اظهار کرد: کمیته امداد بر اساس سیاست‌های کلی جمعیت، توزیع جهیزیه در بین نوعروسان تحت حمایت را در دستور کار قرار داده است.

وی با اعلام اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون 110 سری جهیزیه در بین نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل توزیع شده است، بیان کرد: بیش از چهار میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبار برای تامین این تعداد جهیزیه تخصیص یافته است تا نوعروسان تحت حمایت بتوانند راهی خانه بخت شوند.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه این جهیزیه‌ها شامل پنج قلم کالای اساسی زندگی است، افزود: یخچال، اجاق گاز، جارو برقی، لباسشویی و تلویزیون به نوعروسان تحت حمایت اهدا می‌شود تا بخشی از لوازم ضروری زندگی آنها برطرف شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل جریان‌سازی ازدواج آسان را از مهم‌ترین رویکردهای این نهاد برشمرد و گفت: نوعروسان جوان تحت حمایت با سادگی و به دور از تجملات وارد خانه بخت می‌شوند که این امر بر تداوم زندگی آنها افزوده است.

وی با بیان اینکه ارائه مشاوره‌های لازم به نوعروسان تاثیر بسزایی در زندگی آنها دارد، اعلام کرد: قبل، حین و پس از ازدواج مشاوره‌های بسیاری به نوعروسان ارائه می‌شود تا آنها مهارت‌های لازم زندگی را بیش از پیش بیاموزند.

حسین‌نژاد خاطر نشان کرد: در کنار اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، کمیته امداد سعی کرده تا در توسعه و ترویج ازدواج آسان نیز گام‌های موثری را بردارد که این امر به تقویت نظام خانواده منجر شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در سال 1402 نیز 1167 سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر 33 میلیارد تومان در بین نوعروسان تحت حمایت توزیع شد تا زندگی مشترک خود را اغاز کنند.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)