حضور مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی در دفاتر خبرگزاری‌های استان به مناسبت روز خبرنگار

کد :
70511
آخرین به روزرسانی :
20 مرداد 1403 - 07:48

از پیشنهاد صفحه «حضور مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی در دفاتر خبرگزاری‌های استان به مناسبت روز خبرنگار » به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
آینه در رسانه

حضور مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی در دفاتر خبرگزاری‌های استان به مناسبت روز خبرنگار

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفاتر برخی از خبرگزاری های استان این روز را به خبرنگار تبریک گفت .

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد خراسان شمالی، مجید الهی راد، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی صبح امروز؛ با حضور در برخی از خبرگزاری های استان ضمن تبریک روز خبرنگار از زحمات تمامی اصحاب رسانه استان در کمک به اشاعه فرهنگ خیر و احسان و اطلاع رسانی مناسب از خدمات کمیته امداد در حوزه نیازمندان تقدیر کرد.

خبرگزاری صدا و سیمای استان، دفتر روزنامه خراسان شمالی و خبرگزاری های ایرنا، ایسنا و ایکنا از جمله این خبرگزاری ها بودند.

الهی راد در این دیدارها به ارائه خلاصه ای اقدامات صورت گرفته در این نهاد در راستای کمک به نیازمندان پرداخت.

الهی راد با بیان اینکه امروزه اصحاب رسانه به عنوان خیرین رسانه، بازوی توانمند این نهاد در کمک به نیازمندان هستند افزود: هر اقدام مثبتی در حوزه خدمت به محرومین انجام می‌شود نتیجه اطلاع رسانی مطلوب صدا و سیما و خبرنگاران استان در حوزه بیان خدمات ارائه شده در این حوزه به اذهان عمومی و خیرین است.

اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه اشتغال و مسکن، اشاره به کمک های خیرین در حوزه اکرام ایتام، معرفی سامانه امداد هوشمند، اشاره به طرح تضمین اشتغال زنان سرپرست خانوار، راه اندازی نیروگاه‌های خورشیدی و... از جمله محورهای سخنان مدیر کل کمیته امداد استان در این دیدارها بود.

پنج شنبه ۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۳

انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)