حفظ کرامت دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد با اجرای عدالت آموزشی 

کد :
71037
آخرین به روزرسانی :
16 شهریور 1403 - 16:15

از پیشنهاد صفحه «حفظ کرامت دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد با اجرای عدالت آموزشی » به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
فرهنگی و تربیتی
رئیس کمیته امداد عنوان کرد؛

حفظ کرامت دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد با اجرای عدالت آموزشی 

رئیس کمیته امداد گفت: هر قدمی که برای اجرای عدالت آموزشی و ارتقای آینده‌سازان کشور برداشته می‌شود، برای حفظ کرامت دانش آموزان تحت حمایت است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری در دومین رویداد تجلیل از برگزیدگان دانش‌آموزان پذیرفته شده در سمپاد و مدارس نمونه دولتی کمیته امداد که در مشهد برگزار شد، ضمن قدردانی از  آموزش و پرورش، سازمان سمپاد و موسسه علامه حلی، بیان کرد: افتخار می‌کنم نوکر این فرزندان هستم و اگر هر قدمی برای اجرای عدالت آموزشی و ارتقا آینده سازان کشور برداشته می‌شود، برای حفظ کرامت شما است.

رئیس کمیته امداد خطاب به دانش آموزان سمپاد گفت: شما در پیشگاه خداوند مقرب هستید و خوشا به سعادت شما که در روز شهادت امام رضا(ع) در جوار ایشان حضور داشتید.

بختیاری افزود: علامه حلی شخصیت بزرگی بود، کار ارزشمند این موسسه قطعا در عدالت آموزشی به ما کمک خواهد کرد.
وی با اشاره به قیام ۱۷ شهریور و کشتار مردم در سال ۱۳۵۷، گفت: در این روز چند هزار نفر به شهادت رسیدند و پیام این خون‌ها برای شما درس خواندن و برای مسئولان نوکری است.
وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) گفت: بر اساس این بیانیه در عدالت آموزشی و اجتماعی در برخی جاها دچار عقب ماندگی هستیم و شما دانش آموزان با خوانش این بیانیه، نسبت به آنچه در آن است جامه عمل پوشانید و امید ما به شما دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور است.
وی در پایان گفت: وزارت آموزش و پرورش می‌تواند با کمک موسسه علامه حلی، به کمیته امداد در بخشهای مختلف از جمله خیرین داشته باشد. 
انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)