حمایت از نخبگان نیازمند، مهم‌ترین دغدغه کمیته امداد است

کد :
70203
آخرین به روزرسانی :
3 مرداد 1403 - 14:17

از پیشنهاد صفحه «حمایت از نخبگان نیازمند، مهم‌ترین دغدغه کمیته امداد است » به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
فرهنگی و تربیتی
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

حمایت از نخبگان نیازمند، مهم‌ترین دغدغه کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کمیته امداد توجه و رسیدگی به مشکلات نخبگان تحت حمایت است تا آنها در شرایط بهتری به مدارج بالاتری در سطح جامعه دست یابند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علیرضا حسین‌نژاد در سفر یک روزه به شهرستان گرمی و در دیدار با یکی از نخبگان تحت حمایت در این شهرستان، اظهار کرد: در سطح استان اردبیل 440 نخبه قرآنی، علمی، ورزشی و هنری شناسایی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دغدغه اصلی کمیته امداد رفع مشکلات نخبگان تحت حمایت است، بیان کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان نخبه و دارای استعداد برتر، سرمایه‌های کمیته امداد هستند که در تلاش هستیم آینده درخشانی را برای آنها رقم بزنیم.

حسین‌نژاد با بیان اینکه در شهرستان گرمی 27 نخبه از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند، افزود: بسیار خرسندیم از دیدار با دانشجوی تحت حمایت که با رتبه برتر در رشته دندانپزشکی مشغول به تحصیل است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: نخبگان تحت حمایت که با محدودیت و مشکلات بیشتری نسبت به سایر افراد جامعه روبه‌رو هستند، با توکل بر خدا و همت مضاعف می‌کوشند تا به فردی موفق در جامعه تبدیل شده و موجب افتخار خانواده‌شان شوند.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)