حمایت کمیته امداد استان اردبیل از 15 هزار دانش‌آموز

کد :
70404
آخرین به روزرسانی :
14 مرداد 1403 - 14:46

از پیشنهاد صفحه «حمایت کمیته امداد استان اردبیل از 15 هزار دانش‌آموز» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
فرهنگی و تربیتی
رویداد
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

حمایت کمیته امداد استان اردبیل از 15 هزار دانش‌آموز

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: 15 هزار دانش‌آموز و 702 دانشجو از خدمات فرهنگی و تحصیلی کمیته امداد استان اردبیل بهره‌مند هستند تا شاهد آینده‌ای درخشان و سرشار از موفقیت برای آنها باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علیرضا حسین‌نژاد با حضور در خبرگزاری ایسنا منطقه اردبیل و در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل، ضمن گرامی‌داشت روز خبرنگار و تبریک این روز به خبرنگاران خبرگزاری ایسنا، اظهار کرد: ایسنا جزو رسانه‌های تاثیرگذار، قوی و ریشه‌دار است که با اخبار خوب و مفید و تلاش در جهت امیدآفرینی برای جامعه، ایفای نقش می‌کند.

وی افزود: رسانه‌ها نقش مهم و بسزایی در اطلاع‌رسانی رویدادها و اخبار جامعه دارند و به نوعی ارتباط دهنده دستگاه‌های اجرایی و مردم هستند.

حسین‌نژاد در ادامه سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های کمیته امداد در سرفصل‌های مختلف، گفت: خدمات کمیته امداد صرفا به معیشت و رفع دغدغه‌های اقتصادی مددجویان معطوف نمی‌شود و توجه به مباحث فرهنگی و رسیدگی به امورات مختلف خانواده‌ها در بخش دانش‌آموزی، دانشجویی و توانمندسازی فکری و فرهنگی با برگزاری دوره‌های آموزشی و مشاوره‌ای در حال انجام است.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل اعلام کرد: در سطح استان، حدود ۱۵ هزار دانش آموز تحت حمایت این نهاد هستند که تعلیم و تربیت آنها را در مقاطع مختلف پیگیر هستیم.

وی ادامه داد: 702 دانشجوی تحت حمایت نیز در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در حال تحصیل هستند که تامین شهریه و سایر حمایت‌های لازم در دستور کار قرار داده شده است.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه شناسایی نخبگان برتر در زمینههای مختلف تحصیلی، ورزشی، هنری و علمی از دیگر رویکردهای مهم کمیته امداد استان اردبیل است، گفت: 480 نخبه و استعداد برتر در سطح استان شناسایی شده‌اند که تلاش داریم با اهتمام ویژه‌تر در تامین نیازها و فراهم نمودن امکانات لازم برای آنها گام برداریم.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل  در ادامه سخنان خود بیان کرد: علاقمند به همکاری همه جانبه با جهاد دانشگاهی در موضوعات مختلف هستیم.

وی افزود: در بحث توانمندسازی فکری و فرهنگی خانوار تحت حمایت، جهاد دانشگاهی از ظرفیتهای خوبی برخوردار است که در سال گذشته در این زمینه طرح‌هایی را با همکاری این دو نهاد به انجام رساندیم.

در ادامه این دیدار، حسام رسولی، رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل نیز طی سخنانی اظهار کرد: قطعا رابطه نهادها و سازمان‌ها با مردم با توجه به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردمی است، اصل است و هر چقدر ارتباطات نزدیکتر، شفاف‌تر و وسیعتر باشد باعث می‌شود این مجموعه‌ها در بین مردم، اعتماد بیشتری ایجاد کنند.

وی بیان کرد: کمیته امداد از جمله نهادهایی است که رسالت و ماموریتی که دارد، ارزشمندترین و مهم‌ترین خدمات را به جامعه هدف خود ارائه می‌دهد و این نهاد به دلیل نوع کار و خدماتی که به قشر محروم جامعه ارائه می‌دهد، جزو مقدس‌ترین نهادها است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: در جهاد دانشگاهی حوزه‌های مختلف‌ آموزش، کارآفرینی و توانمندسازی، مرکز درمان ناباروری، مرکز پژوهش و فناوری و همچنین حوزه فرهنگی و رسانه را داریم که از گذشته تعاملات خوبی با کمیته امداد داشته و داریم.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)