حمایت 51 حامی خارج از کشور از ایتام و محسنین اردبیلی

کد :
70500
آخرین به روزرسانی :
17 مرداد 1403 - 14:26

از پیشنهاد صفحه «حمایت 51 حامی خارج از کشور از ایتام و محسنین اردبیلی» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
مشارکت‌های مردمی
رویداد
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد:

حمایت 51 حامی خارج از کشور از ایتام و محسنین اردبیلی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: 51 نفر از حامیان خارج از کشور حمایت از 668 نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل را برعهده گرفته‌اند که به صورت ماهانه کمک‌های خود را به حساب آنها واریز می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علیرضا حسین‌نژاد با حضور در دفتر خبرگزاری مهر و دیدار با خبرنگاران این رسانه در اردبیل که به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت، اظهار کرد: ۱۰ هزار و 575 کودک در اردبیل مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین هستند که ۲ هزار و 62 نفر یتیم و ۸ هزار و 513 نفر نیز مشمول طرح محسنین هستند.

وی توجه به ایتام و محسنین را از اقدامات شاخص کمیته امداد اعلام و خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته میزان دریافتی کودکان از محل این طرح‌ها در مقایسه با میانگین کشوری بسیار پایین بود که امسال با جذب حامی برای ۷ هزار و 265 فرزند تحت حمایت، میانگین دریافتی این کودکان افزایش یافته و در حال نزدیک شدن به رقم کشوری است.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه در حال حاضر 24 هزار و 374 حامی فعال در اردبیل داریم، گفت: در بحث اکرام ایتام سرانه دریافتی کودکان یک میلیون و 160 هزار تومان است و در بخش محسنین نیز با افزایش ۳5 درصدی دریافتی‌ها، متوسط سرانه درآمدی محسنین به 376 هزار تومان افزایش یافته است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: امسال کمیته امداد با شعار «هر خانواده یک حامی» در حال جذب حامیان جدید است تا بتوانیم از خانواده‌های نیکوکار ساکن در اردبیل، تمام این خانواده‌ها را به عنوان حامیان طرح اکرام و محسنین شناسایی کرده و این فرهنگ را در اردبیل نهادینه کنیم.

وی بیان کرد: ماحصل لطف کریمانه حامیان در سال 1402 برای طرح اکرام ایتام و محسنین در مجموع مبلغ 52 میلیارد و 800 ميليون تومان بود كه مبلغ 6 ميليارد و 200 ميليون تومان به صورت غيرنقد و مبلغ 46 ميليارد و 600 ميليون تومان به صورت مستقیم به حساب این کودکان واریز شد.

حسین‌نژاد در ادامه سخنان خود با اشاره به حمایت 51 حامی خارج از کشور از ایتام و محسنین کمیته امداد استان اردبیل، اعلام کرد: این حامیان نیکوکار حمایت از 668 فرزند یتیم و محسنین را برعهده گرفته‌اند که در چهار ماهه سال‌جاری بیش از 600 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در بخش پایانی سخنان خود با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به خبرنگاران استان اردبیل تبریک گفت و خاطرنشان کرد: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان می‌توانند گره‌گشای بسیاری از مشکلات موجود در سطح استان باشند.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)