خبرنگاران و اصحاب رسانه خیرین کمیته امداد در عرصه اشاعه فرهنگ جهاد و انفاق هستند

کد :
70577
آخرین به روزرسانی :
23 مرداد 1403 - 10:16

از پیشنهاد صفحه «خبرنگاران و اصحاب رسانه خیرین کمیته امداد در عرصه اشاعه فرهنگ جهاد و انفاق هستند » به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
آینه در رسانه

خبرنگاران و اصحاب رسانه خیرین کمیته امداد در عرصه اشاعه فرهنگ جهاد و انفاق هستند

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: امروز خبرنگاران و اصحاب رسانه خیرین کمیته امداد در عرصه اشاعه فرهنگ جهاد و انفاق هستند .

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد خراسان شمالی، مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد استان، به مناسبت روز خبرنگار و جهت عرض خداقوت به خبرنگاران و اصحاب رسانه با حضور در دفتر خبرگزاری های عصراترک، ایمنا، بجنورد زیبا و روزنامه اتفاقیه این روز را به فعالان رسانه تبریک گفت.

 

وی با بیان اینکه امروز خبرنگاران و اصحاب رسانه با انعکاس خدمات ارائه شده توسط این نهاد انقلابی در حوزه کمک به محرومین و نیازمندان نقش مهمی در جلب مشارکت های خیرین دارند افزود: در این نهاد خدمات مختلفی در زمینه های درمان، جهیزیه، مسکن، اشتغال، فرهنگی و...برای مددجویان ارائه می‌شود که جزئیات خدمات ارائه شده به مددجویان در سامانه امداد هوشمند به آدرس soha.emdad.ir قابل مشاهده است.

الهی راد ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف، دسترسی آسان، ثبت نام و درخواست نیازمندی به صورت غیرحضوری و حفظ کرامت مددجویان را از مزایای سامانه هوشمند امداد، عنوان کرد و افزود: ارائه خدمات هدفمند بر اساس ویژگی های نیازمندان، نوآوری در ارائه خدمات حمایتی و امکان توانسنجی و نیازسنجی واقعی و دقیق نیز از دیگر کارکردهای این سامانه است.

🗓شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳

انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)