سرانه دریافتی ایتام به 2 میلیون و 100 هزار تومان رسید

کد :
71019
آخرین به روزرسانی :
15 شهریور 1403 - 09:40

از پیشنهاد صفحه « سرانه دریافتی ایتام به 2 میلیون و 100 هزار تومان رسید» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
اشتغال و خودکفایی
فرهنگی و تربیتی
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

سرانه دریافتی ایتام به 2 میلیون و 100 هزار تومان رسید

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: سرانه دریافتی ایتام زنجان هم اکنون 2 میلیون و 150 هزار تومان بوده که این میزان از متوسط کشوری به رقم یک میلیون و 500 هزار تومان است.

 به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد؛ روح اله صالحی در نشست هم اندیشی با حامیان همکار با کمیته امداد اظهار کرد: با برنامه ریزی انجام شده سرانه دریافتی ایتام تحت پوشش کمیته امداد زنجان تا پایان سال به بیش از 2 میلیون و 400 هزار تومان خواهد رسید.

وی، سرانه دریافتی افراد تحت پوشش طرح محسنین در استان را یک میلیون و 75 هزار تومان بیان کرد و ادامه داد: این سرانه در متوسط کشوری 650 هزار تومان است.

صالحی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون چهار هزار حامی به جمع حامیان ایتام استان افزوده شده است که این تعداد تا پایان سال به بیش از هشت هزار حامی خواهد رسید.

صالحی بابیان اینکه در حال حاضر قریب به چهار هزار و ۹۰۰ فرزند ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، ادامه داد: این تعداد فرزند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از حمایت‌های کمیته امداد برخوردارند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: ۵۱ خیر در خارج از کشور داریم و نزدیک به ۳۰۰ فرزند را تحت حمایت دارند و بنا داریم شبکه‌سازی در این حوزه را توسعه دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از همکاری 38 هزار حامی با این نهاد خبر داد و گفت: نیک اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)