لزوم تقویت سطح فکری و فرهنگی خانواده‌ها در کمیته امداد

کد :
70204
آخرین به روزرسانی :
3 مرداد 1403 - 14:20

از پیشنهاد صفحه «لزوم تقویت سطح فکری و فرهنگی خانواده‌ها در کمیته امداد» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
مشارکت‌های مردمی
اشتغال و خودکفایی
حمایت و سلامت خانواده
مسکن و امور مهندسی ساختمان
بهداشت و درمان
فرهنگی و تربیتی
رویداد
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

لزوم تقویت سطح فکری و فرهنگی خانواده‌ها در کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در کنار حمایت‌های اجتماعی و توجه به معیشت خانواده‌ها، لازم است تا قدم‌های موثری در راستای ارتقای سطح فکری و فرهنگی خانواده‌ها برداشته شود تا از معضلات اجتماعی به دور باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علیرضا حسین‌نژاد در سفر یک روزه به شهرستان گرمی و دیدار با آیت‌الله یدالله صفری، امام جمعه این شهرستان، اظهار کرد: پرداخت مستمری، خدمات درمانی، اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی و رفع مشکل مسکن مددجویان از جمله فعالیت‌های کمیته امداد است.

وی با بیان اینکه در کنار این برنامه‌های مهم، توجه ویژه‌ای نیز به مسائل فرهنگی خانوار تحت حمایت داریم، افزود: توانمندسازی فکری و فرهنگی خانوار تحت حمایت از دغدغه‌های حائز اهمیتی است که در این راستا برنامه‌های بسیاری به صورت فردی و گروهی برای جامعه هدف برگزار می‌شود.

حسین‌نژاد با اشاره به فعالیت‌های مرکز خدمات مشاوره‌ای راه زندگی (کلینیک رز) در استان اردبیل، بیان کرد: خانوار تحت حمایت و حتی سایر افراد نیازمند می‌توانند با مراجعه به این کلینک از مشاوره‌های متخصصان بهره‌مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در کنار ایجاد اشتغال و احداث مسکن که دو رویکر مهم این نهاد است، ارائه خدمات فرهنگی نیز در دستور کار قرار دارد تا بخش مهمی از مشکلات مددجویان با ارائه راهکارهای مناسب برطرف شود.

در ادامه این دیدار، آیت‌الله یدالله صفری، امام جمعه شهرستان گرمی و عضو مجلس خبرگان رهبری از استان اردبیل نیز طی سخنانی بیان کرد: باید در کنار حمایت‌های مالی، به خدمات و حمایت‌های معنوی هم توجه شود تا آرامش در منازل مددجویان حاکم شود.

وی بیان کرد: هرچقدر چنین خدماتی بیشتر شود، به همان میزان خانواده‌های بی‌بضاعت با مشکلات کمتری مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)