مراکزنیکوکاری سرمایه‌های اجتماعی کمیته امداد هستند

کد :
70199
آخرین به روزرسانی :
3 مرداد 1403 - 13:57

از پیشنهاد صفحه «مراکزنیکوکاری سرمایه‌های اجتماعی کمیته امداد هستند» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
مشارکت‌های مردمی
رویداد
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

مراکزنیکوکاری سرمایه‌های اجتماعی کمیته امداد هستند

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: مراکزنیکوکاری سرمایه‌های اجتماعی و بازوی توانمند کمیته امداد در رسیدگی به امور فقرا و نیازمندان جامعه هستند که نقش بسزایی در تسریع و تسهیل رفع مشکلات آنها ایفا می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علیرضا حسین‌نژاد در سفر یک روزه به شهرستان گرمی و دیدار با مسئولان مرکزنیکوکاری مرحوم حاج حسن بخشی، اظهار کرد: در سطح استان اردبیل 158 مرکزنیکوکاری فعالیت دارند که با همراهی این مراکز توانسته‌ایم پاسخگوی بخش مهمی از نیازهای مددجویان باشیم.

وی بیان کرد: مراکزنیکوکاری به عنوان سرمایه اجتماعی و بازوی توانمند کمیته امداد نقش بسزایی را در رفع امور فقرا و نیازمندان جامعه ایفا می‌کنند.

حسین‌نژاد با اعلام اینکه در سطح شهرستان گرمی 12 مرکزنیکوکاری به خانوار تحت حمایت و سایر اقشار آسیب‌پذیر خدمات ارائه می‌کنند، افزود: یکی از این مراکز که برنامه‌های مناسبی را در رفع نیازمندی و همچنین ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت به انجام رسانده، مرکزنیکوکاری مرحوم حاج حسن بخشی است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ضمن قدردانی از فعالیت‌‌های بی‌وقفه مراکزنیکوکاری در شهرستان گرمی، گفت: این مراکز بی‌هیچ چشم داشتی در خدمت خانوار نیازمند منطقه هستند که تمامی اقدامات آنها را ارج می‌نهیم.

وی خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری شهرستان گرمی در چهار ماهه سال‌جاری بیش از شش میلیارد و 43 میلیون ریال به صورت نقدی و بالغ بر 30 میلیارد و 596 میلیون ریال به صورت غیرنقدی به نیازمندان این شهرستان کمک کرده‌اند.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)