مساعدت 3.5 میلیارد تومانی خیران در دهه اول محرم

کد :
70167
آخرین به روزرسانی :
2 مرداد 1403 - 07:18

از پیشنهاد صفحه «مساعدت 3.5 میلیارد تومانی خیران در دهه اول محرم» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
مشارکت‌های مردمی
رئیس کمیته امداد منطقه یک اردبیل خبر داد:

مساعدت 3.5 میلیارد تومانی خیران در دهه اول محرم

رئیس کمیته امداد منطقه یک اردبیل گفت: در دهه اول محرم و در قالب پویش «اطعام و احسان حسینی» خیران اردبیلی بیش از سه میلیارد و 500 میلیون تومان به خانوار تحت حمایت کمیته امداد کمک کرده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رحیم شهبازی اظهار کرد: خیران و نیکوکاران اردبیلی به منظور طبخ و توزیع غذای گرم و سبدکالا در قالب پویش «اطعام و احسان حسینی» مساعدت‌های نقدی و غیرنقدی خود را به کمیته امداد اهدا کرده‌اند.

وی افزود: در این راستا، از اول ماه محرم تا کنون، عزاداران حسینی بیش از سه میلیارد و 500 میلیون تومان به خانوار تحت حمایت و افراد نیازمند کمک کرده‌اند.

شهبازی بیان کرد: با همراهی خیران و مراکز نیکوکاری، بیش از 20 هزار پرس غذای گرم به ارزش سه میلیارد و 364 میلیون تومان طبخ و در بین خانوار تحت حمایت منطقه یک اردبیل توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک اردبیل گفت: توزیع 321 بسته سبدکالا به ارزش 175 میلیون تومان نیز از دیگر مساعدت‌های خیران به نیازمندان در ایام ماه محرم بوده است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از خیران اردبیلی نیز در سومین روز از شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع)، 110 سبدکالا در بین مددجویان تحت حمایت توزیع کرد، ادامه داد: ارزش ریالی این تعداد سبدکالا بیش از 60 میلیون تومان بوده است.

شهبازی ضمن قدردانی از احسانات و نذورات مردم نیکوکار شهرستان اردبیل، بیان کرد: همچنان آماده دریافت کمک‌های مردمی هستیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات مددجویان تحت حمایت را برطرف کنیم.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)