مشارکت خیران در طرح قرض ماندگار موثر در گره گشایی از مشکلات نیازمندان

کد :
68670
آخرین به روزرسانی :
26 اردیبهشت 1403 - 11:59

از پیشنهاد صفحه «مشارکت خیران در طرح قرض ماندگار موثر در گره گشایی از مشکلات نیازمندان» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
مشارکت‌های مردمی
رئیس کمیته امداد جرقویه سفلی؛

مشارکت خیران در طرح قرض ماندگار موثر در گره گشایی از مشکلات نیازمندان

یکی از خیران نیک اندیش با هدف حمایت از خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد جرقویه سفلی، مبلغ 200 میلیون تومان در صندوق امداد ولایت این شهرستان سپرده گذاری کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محسن جعفری هرندی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) جرقویه سفلی، با اعلام این خبر، گفت: یکی از خیران نیک اندیش علاوه بر پرداخت مبلغی بیش از 55 میلیون تومان برای تهیه لوازم ضروری زندگی و جهیزیه نوعروسان نیازمند، با سپرده گذاری مبلغ 200 میلیون تومان در صندوق امداد ولایت در طرح قرض ماندگار مشارکت کرد.

محسن جعفری با بیان اینکه از محل سپرده قرض الحسنه خیران و نیکوکاران گره از مشکلات مددجویان تحت حمایت و نیازمندان باز می شود، ادامه داد: در طرح قرض ماندگار، بنا به تمایل نیکوکاران مساعدت آنان سپرده می شود تا زمینه پرداخت تسهیلات به نیازمندان فراهم شود.

وی همچنین افزود: افراد می توانند در صورت تمایل پس از سپردن وجوه خود به عنوان امانت نزد صندوق به همراه وجوه هم افزایی توسط صندوق امداد ولایت، نیازمندان مورد نظر خود را به صندوق امداد ولایت معرفی کنند.

رئیس کمیته امداد جرقویه سفلی با اشاره به اینکه نیکوکاران با مشارکت در طرح قرض ماندگار، میدان دار پرداخت وام قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان می شوند، گفت: این طرح با استفاده از ظرفیت خیران، نیکوکاران، حامیان و همکاری مراکز نیکوکاری درحال اجراست و عموم مردم که تمایل به مشارکت در طرح قرض ماندگار دارند، می توانند با سپرده گذاری منابع خود در حساب صندوق امداد ولایت در این کار خیر سهیم شوند.

انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)