همایش تجلیل از خیریه‌ها و تشکل‌های مردمی استان کرمان برگزار شد

کد :
68541
آخرین به روزرسانی :
19 اردیبهشت 1403 - 16:12

از پیشنهاد صفحه «همایش تجلیل از خیریه‌ها و تشکل‌های مردمی استان کرمان برگزار شد» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
مشارکت‌های مردمی
با حضور معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد؛

همایش تجلیل از خیریه‌ها و تشکل‌های مردمی استان کرمان برگزار شد

همایش تجلیل از خیریه‌ها و تشکل‌های مردمی استان کرمان با حضور معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حبیب‌اله آسوده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در این مراسم که با حضور مدیران کشوری و استانی برگزار شد، گفت: وظیفه دانستیم از گروه‌های مرجع خیر و احسان که داوطلبانه و به نیابت از حاکمیت به مردم کمک می‌کنند، تقدیر کنیم.

وی افزود: اگر موسسات خیریه در کشور نبودند بار بر دوش نهادهای دولتی و حاکمیت بود. ما خیریه‌ها و مراکز نيکوکاری را بازوان قدرتمند خیر و احسان می‌دانیم.

آسوده با اشاره به برگزاری بیست و یکمین اجلاس تجلیل از خیریه‌ها و تشکل‌های مردمی کشور در کرمان تصریح کرد: امروز اینجا هستیم تا عهد می‌بندیم که کودک ترک تحصیل کرده در کرمان نداشته باشیم. این موضوع به دلیل آینده نظام اولویت دارد و چه بسا اگر به این کوکان کمک کنیم تبدیل به یک انسان تحول‌گرا شوند.

وی با تأکید بر اینکه نباید جوانان به دلایل اقتصادی در مسیر آسیب قرار بگیرند، اضافه کرد: عهد می‌بندیم در این ارتباط دو کار انجام دهیم یکی تهیه جهیزیه و دوم فرهنگ‌سازی، جریان‌سازی و گفتمان‌سازی ازدواج آسان است که رسالت اصلی ماست و این کار بر عهده گروه‌های مردمی است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد ادامه داد: سومین عهد در حوزه درمان است. درد فقر خود کفایت می‌کند و در زمان بیماری باید کنار آنها باشیم تا در کنار بیماری درد فقر را نچشند.

وی اظهار کرد: عهد بعدی در حوزه آسیب‌های اجتماعی است که دولت کارهای بزرگی در این حوزه انجام می‌دهد و اگر مردم پای کار باشند مسیر توسعه و تعالی به درستی طی می‌شود اما اگر مردم در هر مسیر خود را کنار بکشند کسی که آسیب می‌بیند خود مردم هستند.

شایسته ذکر است؛ در پایان این مراسم از ۱۴ نفر از مسئولان خیریه‌ها و تشکل‌های مردمی مُلک سلیمانی تجلیل شد.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)