همکاری 23 مرکز نیکوکاری در یاری‌رسانی به محرومان شهرستان اردبیل

کد :
69816
آخرین به روزرسانی :
13 تیر 1403 - 13:55

از پیشنهاد صفحه «همکاری 23 مرکز نیکوکاری در یاری‌رسانی به محرومان شهرستان اردبیل» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
مشارکت‌های مردمی
رئیس کمیته امداد منطقه یک اردبیل خبر داد:

همکاری 23 مرکز نیکوکاری در یاری‌رسانی به محرومان شهرستان اردبیل

رئیس کمیته امداد منطقه یک اردبیل گفت: 23 مرکزنیکوکاری به منظور رفع مشکلات خانوار تحت حمایت و افراد نیازمند جامعه با کمیته امداد منطقه یک شهرستان اردبیل همکاری‌دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رحیم شهبازی در جلسه هم‌انديشي و قدرداني از فعالیت‌های يكساله مراكزنیکوکاری، اظهار کرد: مراکزنیکوکاری به لحاظ استقرار در محلات و شناخت كافي از وضعيت معيشتي ساكنين این مناطق، خدمات مناسبی را به جامعه هدف ارائه می‌کنند.

وی با اعلام اینکه 23 مرکزنیکوکاری با کمیته امداد منطقه یک شهرستان اردبیل همکاری دارند، بیان کرد: با همیاری این مراکز توانسته‌ایم بخش قابل توجهی از نیازهای اساسی مددجویان تحت حمایت را برطرف کنیم.

شهبازی خاطرنشان کرد: در سال گذشته، این مراکز نیکوکاری بیش از یک میلیارد و 820 میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی در قالب خدمات معیشتی، درمانی، بهداشتی، جهیزیه و مسکن به خانوار تحت حمایت و سایر افراد نیازمند جامعه کمک کرده‌اند.

رئیس کمیته امداد منطقه یک اردبیل با اشاره به در پیش بودن ایام سوگواری ابا عبدالله‌الحسین(ع)، گفت: در ماه‌های محرم و صفر، درصدد هستیم تا با یاری مراکزنیکوکاری اقشار آسیب‌پذیر جامعه را از احسانات و نذورات مردمی بهره‌مند کنیم.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)