پیام تبریک مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی به مناسبت روز خبرنگار

کد :
70485
آخرین به روزرسانی :
17 مرداد 1403 - 06:32

از پیشنهاد صفحه «پیام تبریک مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی به مناسبت روز خبرنگار » به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
آینه در رسانه

پیام تبریک مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی به مناسبت روز خبرنگار

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی باصدور پیامی فرارسیدن 17 مرداد ماه روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت گفت؛ متن پیام بدین شرح است...

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد خراسان شمالی متن پیام بدین شرح است...

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علي قلب زينب الصبور و لسانها الشکور

تقارن ۱۷ مرداد و روز خبرنگار با ماه محرم و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان و یاران با وفای ایشان؛ تداعی گر رسالت و مسئولیت سترگ خبرنگارانی است که در رساندن پیام حق و حق طلبی، پیام‌آورحماسه عظیم کربلا حضرت زینب کبری (سلام‌الله علیها) را الگوی خویش قرار دادند. بانویی که با جهاد تبیین پیام قیام حضرت سیدالشهدا(ع) را به سرتاسر عالم رساندند.

خبرنگاری، حرفه‌ای ارزشمند و رسالتی خطیر است که نیازمند دقت، صداقت، و تعهد بالاست. شما خبرنگاران گرامی، با انعکاس مشکلات و نیازهای اقشار مختلف جامعه، نقش مهمی در آگاهی‌بخشی و افزایش حس همدلی و مسئولیت‌پذیری در جامعه ایفا می‌نمایید.

امروزبا تلاش‌های شماست که فعالیت‌های خیرخواهانه و انسان‌دوستانه کمیته امداد امام خمینی (ره) ، به سمع و نظر مردم نیکوکار و خیر می‌رسد و موجبات مشارکت و حمایت آنان بیش از پیش فراهم می‌گردد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  شهدای والا مقام حوزه خبر و اطلاع رسانی بویژه شهید صارمی و تنها شهید خبرنگار خراسان شمالی شهید امانی ، هفدهم مرداد، روز خبرنگار را به شما «خیران رسانه» که یار و یاور کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای اشاعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری هستید تبریک عرض نموده و امیدواریم با تلاش‌های مستمر شما عزیزان، بتوانیم همچنان در مسیر رشد و توسعه فرهنگی و اجتماعی کشور گام برداریم و شاهد آینده‌ای روشن‌تر و پرامیدتر برای جامعه خود باشیم.

مجید الهی راد_مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی

سه شنبه 16 مرداد 1403

انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)