پیام عضو هیات امنای کمیته امداد به مناسبت روز روانشناس

کد :
68226
آخرین به روزرسانی :
9 اردیبهشت 1403 - 13:05

از پیشنهاد صفحه «پیام عضو هیات امنای کمیته امداد به مناسبت روز روانشناس» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
فرهنگی و تربیتی

پیام عضو هیات امنای کمیته امداد به مناسبت روز روانشناس

عضو هیات امنای کمیته امداد در پیامی به مناسبت روز روانشناس عنوان کرد: روز روانشناس روز رشد و تعالی انسان‌ها و تقویت ارزش‌های انسانی در سبک زندگی با نشاط همراه با رضایت‌مندی است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، متن پیام حسین انواری، عضو هیات امنای کمیته امداد در پیامی به مناسبت روز روانشناس به شرح زیر است:

روز روانشناس، روز انسان‌های بالنده و خود ساخته‌ای است که به دنبال التیام آلام انسان‌هایی هستند که از درد و رنج متألمند و با هیجانات منفی زندگی میکنند و از آشفتگی ذهنی به ستوه آمده‌اند.

این روز ارزشمند را خدمت همه روانشناسان مشاوران و اساتید گرامی که خالصانه اهتمام دارند که از دل‌های خسته غبارروبی کنند و سلامت و اعتدال روانی و آرامش درونی آنها را تأمین نمایند تبریک و تهنیت می‌گویم.

روز روانشناس روز صیانت از کرامت انسانهاست کرامتی که هدیه گران‌بهای خداوندی است. روز روانشناس روز رشد و تعالی انسان‌ها و تقویت ارزش‌های انسانی در سبک زندگی با نشاط همراه با رضایت‌مندی است. روز سرسبزی دل‌ها و از بین رفتن انرژی‌های منفی

روز روانشناسی روز کاهش فشار روانی و افزایش انرژی و تاب آوری انسان‌هایی است که فضای روانی آنها به گونه‌ای مخدوش و آسیب‌پذیر شده و به دنبال گمشده‌ای می‌گردند در حالی که خود را گم کرده و در خسران بسر می‌برند و از طراوت و نشاط بدورند و شادابی و رضایت‌مندی میجویند، اما راه نمی‌شناسند.

روز روانشناس تلاش دارد که انسان‌ها «خود» را کشف کنند و با شناخت آن «خود» است که می‌توانند احساس شرافت کرامت و تعالی نمایند.

روز روانشناس سخن از انسان است. سخن از موجودی است که معمای بزرگ قرون و اعصار بوده است و سخن از انسانی که میان دو بی‌نهایت می‌تواند قرار گیرد. انسانی که از یکسو می‌تواند تا بی‌نهایت سقوط کند به تعبیر قرآن مجید از حیوان هم پست‌تر گردد و از سوی دیگر آن چنان می‌تواند پرواز کند که ملائکه یارای پای نهادن به مقام او را نخواهند داشت.

همه ابعاد وجودی انسان را به صورت یک کل واحد و یک مجموعه کامل باید به درستی شناخت تا بتوان بایدها و نبایدهای اساسی را برای او تعیین کرد شناخت صحیح انسان و ابعاد گوناگون وجود اوست که می‌تواند به بهره‌برداری درست از استعدادها و ارضای مناسب نیازهای او و شکوفا نمودن استعدادهای خدادادی او پرداخت.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)