کمیته امداد برای اشتغالزایی 3500 مددجو هدفگذاری کرده است

کد :
71020
آخرین به روزرسانی :
15 شهریور 1403 - 09:47

از پیشنهاد صفحه «کمیته امداد برای اشتغالزایی 3500 مددجو هدفگذاری کرده است» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
اشتغال و خودکفایی
فرهنگی و تربیتی
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

کمیته امداد برای اشتغالزایی 3500 مددجو هدفگذاری کرده است

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: کمیته امداد استان زنجان در سال جاری برای اشتغالزایی 3500 مددجو هدفگذاری کرده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد؛ روح اله صالحی در جلسه شورای مدیران کمیته امداد استان زنجان ضمن تشریح فعالیت‌های در نظر گرفته شده توسط این نهاد برای سال جاری اظهار کرد: یکی از اولویت های کمیته امداد در سال جاری همچون سنوات گذشته اشتغالزایی برای جامعه هدف است.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین اولویت کمیته امداد زمینه‌سازی برای اشتغال‌زایی گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت این نهاد باهدف ایجاد بسترهای لازم برای توانمندسازی آنان است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه با فراهم شدن زمینه اشتغال جامعه هدف کمیته امداد و ورود آن‌ها به فضای کسب و کار و تلاش برای درآمدزایی و استقلال معیشتی، اهداف این نهاد در حوزه توانمندسازی مددجویان محقق می‌شود، افزود: با توجه به اینکه یکی از بسترهای مورد نیاز برای اشتغال، داشتن مهارت و علاقه به کار در رشته شغلی موردنظر است، از همین رو تلاش می‌کنیم با برگزاری دوره‌های آموزشی مناسب زمینه مهارت‌آموزی مددجویان تحت حمایت را فراهم کرده و مسیر اشتغال‌زایی آن‌ها را هموار کنیم.

صالحی با بیان اینکه سال گذشته 216 هزار شغل در کشور ایجاد شد که سهم استان زنجان از آن 4400 مورد بود، اضافه کرد: امسال نیز اشتغالزایی برای 3500 مددجوی زنجانی در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: در اشتغالزایی برای مددجویان پایدارسازی طرح ها مورد نظر است و از جمله موضوعات مهم در این بخش پایدارسازی طرح هاست.

کسب رتبه نخست اشتغالزایی توسط کمیته امداد

صالحی در ادامه با بیان اینکه کمیته امداد استان موفق به کسب رتبه نخست کشور در تحقق برنامه اشتغال شد، تصریح کرد: این نهاد همچنین رتبه پنجم کشوری را در جذب منابع از آن خود کرد.

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)