کمیته امداد خراسان رضوی بیشترین پروژه ساخت میکن را در کشور دارد

کد :
70350
آخرین به روزرسانی :
13 مرداد 1403 - 06:57

از پیشنهاد صفحه «کمیته امداد خراسان رضوی بیشترین پروژه ساخت میکن را در کشور دارد » به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
مسکن و امور مهندسی ساختمان
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی در سفر به شهرستان فریمان:

کمیته امداد خراسان رضوی بیشترین پروژه ساخت میکن را در کشور دارد

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی در سفر به شهرستان فریمان، ضمن دیدار با فرماندار و امام جمعه شهرستان از آنها برای کمک به رفع مشکلات مددجویان شهرستان تقدیروتشکر کرد. به گزارش پایگ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی در سفر به شهرستان فریمان با حجت الاسلام سید مهدی معلمی امام جمعه فریمان و حمید اکبری فرماندار این شهرستان دیدار و از زحمات آنان قدردانی کرد. 
رضا سلم آبادی در این دیدار با بیان اینکه خراسان رضوی در اکثر طرح های کمیته امداد از جمله اکرام و ایتام، اطعام حسینی و ... رتبه اول و یا دوم را دارد، گفت: در حوزه ساخت مسکن کمیته امداد خراسان رضوی بیشترین پروژه را در حال اجرا دارد که این اتفاق به همت و تلاش فرمانداران در شهرستان های استان رخ داده است. در حال حاضر در حاشیه شهر مشهد با قطعه زمینی که شهرداری واگذار کرده است، 1300 مسکن مددجویی در حال ساخت می باشد.
وی با اشاره به افزایش 8 برابر منابع اشتغال در دولت شهید رییسی بیان کرد: این منابع اشتغال از 300 میلیارد تومان به 2400 میلیارد تومان افزایش یافته است؛ در بحث تسهیلات اشتغال بسته به نوع شغل و اعتیار مورد نیاز تا 300 میلیون تومان پرداخت می شود.
سلم آبادی به همکاری ضعیف  برخی بانک ها در پرداخت تسهیلات اشاره کرد و گفت: این مورد دغدغه رییس کمیته امداد فریمان نیز می باشد و امیدواریم که این مورد رفع شود.
وی بیان کرد: سال گذشته در کشور 4000 نفر مددجو از طریق بنگاههای اشتغال مشغول به کار شدند. 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره خراسان رضوی با بیان اینکه در دولت سیزدهم در جهیزیه 100 درصد رشد داشته ایم، تصریح کرد: در دولت شهید خدمت، رقم ریالی مستمری مددجویان 700 درصد رشد داشته است .
سلم ابادی از مشا کت مردم نیکوکار در طرح اکرام گفت و بیان کرد در حوزه اکرام 27 ماه است که خراسان رضوی  در کشور رتبه اول را دارا و در سابر برنامه های مناسبتی چون عید قربان و ... رتبه اول تا سوم را دارا هستیم.

کمیته امداد به مثابه سنگ زیرین آسیاب فشار زیادی را تحمل می کند
در ادامه حمید اکبری فرماندار فریمان بیان کرد: در شهرستان 400 نفر متقاضی زمین بابت مسکن ملی فرزند آوری هستند که این نشان از رشد فرزند آوری در  شهرستان است. اما عدم پرداخت وام مسکن از سوی بانک ها معضلی است که با آن  مواجه هستیم و موجب بروز نارضایتی برای مردم شده است.
وی عملکرد کمیته امداد در فریمان را رضایت بخش دانست و گفت: کمیته امداد به مثابه سنگ زیرین آسیاب است که بیشترین فشار را تحمل می کند.

اعتبارات اشتغال به صورت تجمیعی به کارآفرینان پرداخت شود
حجت الاسلام معلمی امام جمعه فریمان نیز از بانک مبنی بر عدم پرداخت وام مسکن و اشتغال گلایه کرد و گفت: باید تدابیری صورت گیرد تا بانک ها نسبت به پرداخت وام کوتاهی نکنندو 
وی از کمیته امداد نیز خواستار پرداخت اعتبارات اشتغال به کارآفرینان به صورت تجمیعی شد.
انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)