کمیته امداد نقش هدایت گری برای من داشته است

کد :
70232
آخرین به روزرسانی :
4 مرداد 1403 - 12:06

از پیشنهاد صفحه «کمیته امداد نقش هدایت گری برای من داشته است» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
فرهنگی و تربیتی
در گفتگو با مددجوی نخبه تحصیلی دندانپزشک: 

کمیته امداد نقش هدایت گری برای من داشته است

آقای «ب» 23 ساله، دانشجوی ترم 9 دندانپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد می باشد که با حمایت های کمیته امداد و تلاش و پشتکار توانسته به موفقیت برسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، 23 سال سن دارد و دانشجوی ترم 9 دندانپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد می باشد. او یکی از مددجویان کمیته امداد مشهد است و به گفته او کمیته امداد نقش هدایت گری و پشتیبان برای دانش آموزان دارد.


او که خواسته نامش فاش نشود ، معتقد است: خدمات کمیته امداد در دولت سیزدهم نسبت به دولت های  قبل ملموس تر  به ویژه در بحث نخبه ها در زمینه های علمی و فرهنگی و همچین مالی بوده است .


در بنیاد نخبگان کمیته امداد، نخبه ها سطر بندی و تسهیلات به صورت بلاعوض به دانشجویان نخبه پرداخت می شود واین علاوه بر کمک هزینه شهریه دانشجویی با توجه به سطح بندی دانشجویان نخبه پرداخت می شود.
این دانشجوی دندانپزشکی می گوید: در هر دو دولت دانشجو بودم اما در دولت سیزدهم، کمیته امداد به ویژه در حوزه فرهنگی با برگزاری همایش های مختلف ، مشاوره ها و کلاس های آموزشی و ... برای نخبه های علمی، بسیار خوب عمل کرده است اما اگر بخواهم از سطح نیازهای دانشجویان بگم جای کار زیادی دارد و در رشته های پزرشکی تمرکز دانشجویان باید بیشتر به درسشان باشد .


او با اشاره به اینکه در کنار نیازهای فرهنگی دانشجویان نیازهای مالی نیز باید بررسی و رسیدگی شود، می گوید: از سال 1390 تحت پوشش کمیته امداد هستم و از خدمات فرهنگی، معیشتی و آموزشی بهره مندشدم اما آنچه که موجب می شود فرد مسیر خود را پیدا کند و به پیشرفت برسد خواست و اراده خود فرد است که با تمام وجود و با سختی ها به جلو حرکت کند، کمیته امداد نقش هدایت کنندگی خوبی دارد و اگر بتواند ارتباط دانش آموزان با افراد موفق را بیشتر کند، ارتباط سازنده خواهد بود و علاوه بر الگو برداری انگیزه ای برای دانش آموزان تحت حمایت خواهد بود.


این نخبه می گوید: به عنوان کسی از از زیر صفر شروع کردم، به دیگر دانش آموزان تحت حمایت توصیه می کنم، روی ذهن خود کار کنند و از شرایط که دارند درس بگیرند و این شرایط به گونه ای نیست که انسان نتواند تغییر دهد و هر کسی که اراده کند می تواند در راستای موفقیت حرکت کند؛ هر موفقیتی به دست آوردنی است و اکتسابی نسیت و مهمترین عامل موفقیت فرد می تواندداشتن شرایط سخت باشد از شرایط سخت خود استفاده کنند و ذهنیت خود را مثبت کنند و از افراد موفق الگو بگیرند.


او ادامه می دهد: کمیته امداد نقش هدایت گری و پشتیبانی دارد اما موفقیت درونی است و در نهایت خود فرد گام اصلی را بر می دارد. اتفاقات خوب در ذهنیت مثبت و افراد آرام شکل می گیرد و همیشه سعی کنند سختی های مسیر را بپذیرند و حامیان خیلی جاها با نشان دادن افراد بزرگ می توانند جرقه ای را برای فرزند تحت حمایت ایجاد کنند.


انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)