20 دانش آموز اردبیلی به مشهد مقدس اعزام شدند

کد :
69129
آخرین به روزرسانی :
17 خرداد 1403 - 13:43

از پیشنهاد صفحه «20 دانش آموز اردبیلی به مشهد مقدس اعزام شدند» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
فرهنگی و تربیتی
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل:

20 دانش آموز اردبیلی به مشهد مقدس اعزام شدند

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل گفت: 20 دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل به منظور بهره‌مندی از برنامه‌های زیارتی و فرهنگی و شرکت در کلاس‌های آموزشی به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، صفر توحیدی در حاشیه اعزام دانش‌اموزان تحت حمایت به مشهد مقدس اظهار کرد: برگزاری اردوهای زیارتی و فرهنگی یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد در ارتقای روحیه مددجویان است.

وی افزود: در این اردوهای فرهنگی، علاوه بر زیارت و اجرای برنامه‌های مذهبی، دوره‌های آموزشی نیز برای مددجویان برگزار می‌شود.

توحیدی بیان کرد: به منظور آمادگی کامل دانش‌آموزان تحت حمایت جهت شرکت در آزمون مدارس استعدادهای درخشان(سمپاد)، 20 نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت به این اردوی آموزشی اعزام شدند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل گفت: این دانش‌آموزان به مدت سه روز در مشهد مقدس حضور یافته و از کارگاه‌های آموزشی متعدد بهره‌مند خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از دانش‌آموزان تحت حمایت دارای استعدادهای نهفته هستند که کمیته امداد با شناسایی این استعداد و توانایی‌های فرزندان خانوار تحت حمایت تلاش دارد آینده روشنی را برای آنها رقم بزند.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)