توسعه فروش محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد با حضور در نمایشگاه ها

کد :
71991
آخرین به روزرسانی :
29 مهر 1403 - 11:49

از پیشنهاد صفحه «توسعه فروش محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد با حضور در نمایشگاه ها» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
اشتغال و خودکفایی

توسعه فروش محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد با حضور در نمایشگاه ها

با هدف کمک به توسعه فروش محصولات تولیدی خانوارهای تحت حمایت، مجریان طرح های اشتغال مددجویان کمیته امداد فلاورجان در نمایشگاه پائیزه بهستان روستای سهروفیروزان، شرکت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محسن عباس زاده رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فلاورجان، با اشاره به حضور طرح های اشتغال مددجویی در نمایشگاه پائیزه بهستان روستای سهروفیروزان، گفت: بسترسازی مناسب برای فروش محصولات تولیدی مددجویان، نه تنها در افزایش درآمد، پایداری اشتغال و عزت نفس آنها موثر است، بلکه سبب می شود تجارب خوبی در عرصه بازار بدست آورند.

 محسن عباس زاده به فرصت های شغلی ایجاد شده در شش ماهه اول سال جاری نیز اشاره کرد و ادامه داد: 130 نفر از مددجویان جویای کار با مشاوره، آموزش و دریافت تسهیلات، در راه اندازی و ایجاد شغل موفق شدند.

وی همچنین با بیان اینکه در این مدت به 110 طرح اشتغال مددجویی تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است، افزود: تسهیلات قرض الحسنه اشتغال با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 700 میلیون تومان به طرح های مددجویی این شهرستان اختصاص یافته است.

رئیس کمیته امداد شهرستان فلاورجان، با تاکید براینکه ایجاد اشتغال با درآمد ثابت در بازگشت به زندگی پایدار خانوارهای تحت حمایت موثر است، گفت: کارفرمایان شرکت ها، مجتمع های تولیدی، صنعتی و بنگاه های اقتصادی می توانند با استفاده از بکارگیری مددجویان متقاضی اشتغال، هم از پتانسیل این افراد در خط تولید مجموعه های خود بهره مند شوند و هم در اجر معنوی این امر خیر سهیم شوند.

انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)