نمایشگاهی برای خرید مستقیم و بدون واسطه تولیدات فرش دستبافت

کد :
71996
آخرین به روزرسانی :
29 مهر 1403 - 14:01

از پیشنهاد صفحه «نمایشگاهی برای خرید مستقیم و بدون واسطه تولیدات فرش دستبافت» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
اشتغال و خودکفایی
حمایت و سلامت خانواده
رویداد

نمایشگاهی برای خرید مستقیم و بدون واسطه تولیدات فرش دستبافت

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی از برپایی نمایشگاه فرش تولیدات مددجویی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، غلامعلی ملامهدی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برپایی نمایشگاه تولیدات فرش مددجویان استان، اظهار کرد: هدف از این نمایشگاه عرضه و فروش تولیدات فرش دستبافت و حمایت از تولید کننده و مصرف کننده می‌باشد.

وی افزود: این فرش های دستباف محصولات مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان بوده که جهت بازدید و خرید عموم مردم تا 10 آبان ماه از ساعت ۹ صبح تا 18 در محل اداره کل کمیته امداد استان واقع در تبریز چهار راه ابوریحان طبقه زیرزمین عرضه شده است.

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی با تاکید بر فروش بی واسطه، گفت: به‌دنبال قطع دست سودجویان از تولیدات مددجویی هستیم تا این محصولات به صورت مستقیم و با قیمت رسمی بازار به دست مصرف کننده برسد.

ملامهدی با دعوت از مردم برای بازدید و خرید از این نمایشگاه ، گفت: این نمایشگاه محل مناسبی برای خرید جهیزیه با کیفیت بصورت مستقیم و بدون واسطه است.

گفتنی است نمایشگاه عرضه و فروش تولیدات فرش مددجویی با حضور آیت الله کازرونی رئیس هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) و حجت الاسلام و المسلمین مطهری اصل نماینده ولی فقیه در استان افتتاح شد.

انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)