موفقیت دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد همدان در آزمون ورودی مدارس سمپاد

کد :
71065
آخرین به روزرسانی :
17 شهریور 1403 - 13:24

از پیشنهاد صفحه «موفقیت دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد همدان در آزمون ورودی مدارس سمپاد» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
فرهنگی و تربیتی

موفقیت دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد همدان در آزمون ورودی مدارس سمپاد

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان همدان از موفقیت 62 نفر از دانش آموزان تحت حمایت در آزمون ورودی استعداد های درخشان و نمونه دولتی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رکنی، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان همدان گفت: کمیته امداد با ارائه خدمات تخصصی مشاوره و پشتیبانی تحصیلی به صورت حرفه‌ای از دانش‌آموزان مستعد پایه‌های ششم و نهم برای شرکت در آزمون استعدادهای درخشان (سمپاد) و نمونه دولتی پشتیبانی می‌کند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان همدان گفت: امسال در آزمون ورودی مدارس سمپاد(سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان) 13 دانش آموز تحت حمایت این نهاد به مدارس استعداد درخشان راه یافتند و 49 نفر نیز در مدارس نمونه دولتی قبول شدند که طی مراسمی با تقدیم لوح و هدایا از ایشان تقدیر بعمل آمد.

رکنی با اشاره به پشتیبانی کمیته امداد با ارائه خدمات تخصصی به دانش آموزان مستعد پایه های ششم و نهم برای شرکت در آزمون سمپاد و نمونه دولتی، ادامه داد: با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی، برنامه های تخصصی با همکاری موسسات علمی فرهنگی همچنین برگزاری آزمون های شبیه سازی شده با شرایط آزمون اصلی و جلسات انگیزشی، برای 6۲ نفر از مددجویان، این افتخار کسب شد تا دانش آموزان مستعد بتوانند در این مدارس بصورت رایگان ادامه تحصیل دهند.

وی تعداد کل دانش آموزان در سطح استان را  16  هزار نفر اعلام کرد و با قدردانی از مساعدت خیران در تامین و ایجاد بسترهای آموزشی تربیتی برای فرزندان تحت حمایت این نهاد، گفت: عموم خیراندیشان استان می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، با شماره گیری #08۱*۸۸۷۷* ، هدایا و کمک های نقدی و غیرنقدی خود را بدست دانش آموزان تحت حمایت و نیازمندان برسانند.

انتهای پیام

زمان مطالعه خبر: 1 دقیقه

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)