اهدای 25 دستگاه کولرآبی به مددجویان کمیته امداد کوهسرخ

کد :
70437
آخرین به روزرسانی :
15 مرداد 1403 - 13:11

از پیشنهاد صفحه «اهدای 25 دستگاه کولرآبی به مددجویان کمیته امداد کوهسرخ» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
حمایت و سلامت خانواده
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کوهسرخ: 

اهدای 25 دستگاه کولرآبی به مددجویان کمیته امداد کوهسرخ

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کوهسرخ گفت: با توجه به نیازسنجی و بررسی میدانی در راستای فراهم‌سازی امکانات رفاهی مددجویان تحت حمایت، 25 دستگاه کولر آبی تهیه و اهداء شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، علی برهان پناه بیان کرد: تعداد 25 دستگاه کولرآبی به مددجویان کمیته امداد شهرستان کوهسرخ با اولویت بیماران زمینگیر و صعب العلاج،خانواده های عائله مند و مستمند تحت حمایت  اهدا شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان کوهسرخ  اظهار کرد: با توجه به نیازسنجی و بررسی میدانی در راستای شناسایی و فراهم‌سازی امکانات رفاهی مددجویان تحت حمایت، 25 دستگاه کولر آبی (4 هزار) تهیه و اهداء شد.
وی افزود: ارزش ریالی اقلام اهدایی 1 میلیارد و 625 میلیون ریال بوده و تلاش کردیم با توجه به نیاز مددجویان از کالای مرغوب و قابل بهره‌برداری استفاده شود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کوهسرخ عنوان کرد: با توجه به نیاز سنجی و بررسی میدانی لوازم ضروری زندگی شامل: یخچال، تلویزیون،کولر،ماشین لباسشویی و آبگرمکن از اقلام مورد نیاز مددجویان منطقه بوده ،که ضمن ارتباط با خیرین و مسوولین جهادی،پیگیری و اقدامات ویژه ای ازطریق اداره کل امام خمینی(ره) استان، در این خصوص در دستور کار قرار گرفته است.
بازدید از خانواده های تحت حمایت کوهسرخ
وی در ادامه بیان کرد: با هدف بررسی مشکلات و نیازهای خانواده های تحت حمایت دارای بیمار زمینگیر در شهرستان،با حضور مددکاران کمیته امداد و مراکز نیکوکاری ضمن اهدای بسته معیشتی از این خانواده ها بازدید گردید.
برهان پناه اظهار داشت: با توجه به وضعیت معیشتی و شرایط خاص این افراد که اغلب دارای فرزندان دانش آموز و دانشجو نیز می باشد، کمیته امداد شهرستان در اسرع وقت نسبت به تشکیل پرونده بیماران زمین گیر و ارائه خدمات ویژه به آنان اقدام می نماید.
وی در ادامه با اشاره به اینکه این نهاد ماهیانه مبلغی جهت نگهداری از این بیماران به حساب خانواده ها واریز می نماید، خاطرنشان کرد: در این شهرستان ۳۳ بیمار زمین گیر تحت پوشش این نهاد هستند که در قالب هزینه های درمانی ،لوازم بهداشتی مورد نیاز و...خدمات ویژه ای به این عزیزان ارائه میگردد.
رییس کمیته امداد کوهسرخ گفت: کمیته امداد شهرستان در تلاش است تا ضمن سوق دادن کمکهای نقدی و غیرنقدی خیرین بومی و غیربومی به سمت این خانواده ها به ایجاد آرامش و کاهش دغدغه این خانواده ها بپردازد.

انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)