پیام مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در سالروز بازگشت آزادگان به میهن

کد :
70609
آخرین به روزرسانی :
25 مرداد 1403 - 08:44

از پیشنهاد صفحه «پیام مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در سالروز بازگشت آزادگان به میهن» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
رویداد

پیام مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در سالروز بازگشت آزادگان به میهن

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، تقارن سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن با ایام سوگواری اباعبدا... الحسین(ع) را یادآور تاسی آزادگان عزیز به اسرای کربلا و مقاومت و پایداری آنها در مقابل ظلم و جور توصیف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، در پیامی با گرامیداشت سالروز آغاز بازگشت آزادگان به ایران اسلامی، آزادگان را در شمار شهدای زنده و نماد عشق به وطن خواند و اظهار داشت: لحظات بازگشت غرور انگیز آنان همراه با باران اشک و بوسه بر خاک مقدس این سرزمین، هیچ گاه از خاطر مردم قدرشناس و حق باور ما زدوده نخواهد شد.

متن پیام به شرح زیر است:

آزادگان به عنوان ذخایر ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که همواره بزرگی و بزرگ منشی آنان در خاطره ها و تاریخ این مرز و بوم زنده و جاری خواهد ماند.

آزادگان سرافراز در دوران اسارتشان در اردوگاه های رژیم ستمگر بعثی عراق جلوه های بسیاری از حماسه و ایستادگی را به نمایش گذاشته تا آنجا که برخی از این عزیزان در زیر شکنجه ها و شرایط دشوار آن روزگار به شهادت رسیدند. مقام معظم رهبری این پاک سیرتان مقاوم که با صبر و شکیبایی توانستند دوران سخت و ملال آور اسارت را به شیرینی روزهای آزادی و بازگشت به وطن تبدیل کنند، الماس هایی درخشان نامیدند.

و امروز ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت اسوه های ایمان، صلابت و بردباری به کشور، از خودگذشتگی و ایثار دلیرانه آزادگان عزیز را ارج نهاده و از تلاش غیورانه آنها در جهت صیانت از مرز های میهن اسلامی سپاسگزاریم و از درگاه خداوند سبحان برای تمامی ایثارگران و آزادگان عزیز به ویژه آزادگان گرانقدر استان اصفهان و خانواده های عزیزشان سلامت، سعادت و توفیق روزافزون خواستاریم.

کریم زارع. مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان

انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)