اهدای 891 کیلوگرم گوشت قربانی به کمیته امداد اردبیل

کد :
69375
آخرین به روزرسانی :
26 خرداد 1403 - 14:47

از پیشنهاد صفحه «اهدای 891 کیلوگرم گوشت قربانی به کمیته امداد اردبیل» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
مشارکت‌های مردمی
معاون مشارکت کمیته امداد استان اردبیل خبر داد:

اهدای 891 کیلوگرم گوشت قربانی به کمیته امداد اردبیل

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: از ابتدای اجرای پویش «نذر قربانی» تا کنون، مردم نوعدوست و نیکوکار استان اردبیل 891 کیلوگرم گوشت قربانی به کمیته امداد اهدا کرده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، جلیل قدیمی در ارتباط تلفنی با برنامه زنده تلویزیونی «تزه گون»، اظهار کرد: کمیته امداد با اجرای پویش «نذر قربانی» در تلاش است تا در عید سعید قربان تمامی مددجویان از گوشت قربانی بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه 220 پایگاه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در عید سعید قربان تدارک دیده شده است، بیان کرد: 158 مرکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی در این عید مبارک هستند.

قدیمی افزود: همواره مردم نیکوکار استان در مناسبت‌های مختلف یاریگر محرومان جامعه هستند که امیدواریم کمک‌های آنها در سال‌جاری نیز افزایش چشمگیری نسبت به سال‌های گذشته داشته باشد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل خاطر نشان کرد: در عید قربان سال گذشته، مردم مهربان و نوع‌دوست استان اردبیل با همکاری مراکزنیکوکاری بیش از هشت میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان کمک کرده بودند.

وی با اعلام اینکه از ابتدای اجرای پویش «نذر قربانی» در استان اردبیل بیش از 891 کیلوگرم گوشت به کمیته امداد اهدا شده است، افزود: اردبیلی‌ها 220 دام سبک و 9 دام سنگین نیز برای ذبح و توزیع گوشت قربانی در میان مددجویان تحت حمایت اهدا کرده‌اند.

قدیمی بیان کرد: باید از عشایر استان اردبیل نیز تقدیر ویژه‌ای به انجام رسد که نقش بسزایی در اهدای دام‌های سبک و سنگین داشته‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: امیدواریم با یاری نیکوکاران بتوانیم گوشت مورد نیاز خانوار تحت حمایت را تامین کرده و موجب شادی آنها در عید سعید قربان شویم.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)