تجلیل از آزاده سرافراز اردبیلی در سالروز بازگشت پرستوها

کد :
70611
آخرین به روزرسانی :
25 مرداد 1403 - 10:20

از پیشنهاد صفحه «تجلیل از آزاده سرافراز اردبیلی در سالروز بازگشت پرستوها» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
فرهنگی و تربیتی
رویداد
به مناسبت 26 مرداد؛

تجلیل از آزاده سرافراز اردبیلی در سالروز بازگشت پرستوها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: به مناسبت بیست و ششم مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، از «جابر صفار» آزاده سرافراز هشت سال دفاع مقدس استان اردبیل، طی مراسمی تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علیرضا حسین‌نژاد در این مراسم که با حضور مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد، ضمن تبریک این روز فرخنده، طی سخنانی اظهار کرد: در بیست و ششم مرداد، شاهد حضور آزاد مردانی بودیم که در راه عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند، مجاهدت و استقامت ورزیدند.

وی افزود: آرامش و آسایش امروز ما مدیون زحمات، دلاوری‌ها، رشادت‌ها و ازخودگذشتگی این عزیزان است.

حسین‌نژاد بیان کرد: همه باید به جریان‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت کمک کنیم و برپایی چنین محافلی موجب می‌شود که همواره قدردان ایثارگری‌ها و فداکاری‌های رزمندگان دفاع مقدس باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: فرهنگ ایثار و شهادت، به مانند یک میراث گران‌بها باید به نسل های بعدی انتقال پیدا کند که همه باید برای تحقق این امر مهم تلاش کنیم.

شایسته ذکر است: در این مراسم، «جابر صفار» از آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس استان اردبیل به بیان خاطراتی از دوران اسارت پرداخت.

گفتنی است: قرائت زیارت عاشورا و مداحی از جمله برنامه‌های این مراسم بود که در پایان آن، با اهدای لوح سپاس، از «جابر صفار»، آزاده سرافراز جنگ تحمیلی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)