برنامه ریزی جهت استفاده از ظرفیت مشارکت‌‌های مردمی در راستای افزایش سطح ارائه خدمات به نیازمندان

کد :
68997
آخرین به روزرسانی :
12 خرداد 1403 - 08:49

از پیشنهاد صفحه «برنامه ریزی جهت استفاده از ظرفیت مشارکت‌‌های مردمی در راستای افزایش سطح ارائه خدمات به نیازمندان» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
مشارکت‌های مردمی
در راستای تحقق شعار سال انجام گرفت؛

برنامه ریزی جهت استفاده از ظرفیت مشارکت‌‌های مردمی در راستای افزایش سطح ارائه خدمات به نیازمندان

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی در قالب چهارشنبه ها با شهرستان‌ها در سفر به شهرستان فاروج ضمن بازدید از نحوه خدمت رسانی به مددجویان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد خراسان شمالی، الهی راد مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی در این سفر بر لزوم برنامه ریزی  جهت استفاده از مشارکت‌های مردمی جهت افزایش سطح ارائه خدمات به نیازمندان تاکید کرد.

وی در ابتدای این سفر با امام جمعه محترم و فرماندار شهرستان فاروج دیدار و به ارائه گزارش عملکرد خدمات امداد در این شهرستان پرداخت.‌

امام جمعه فاروج در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات کمیته امداد در خدمت رسانی به نیازمندان بر استفاده از ظرفیت مبلغین در راستای ترویج فریضه پرداخت زکات تاکید کرد.

الهی راد از برنامه‌ریزی برای ایجاد فرصت‌های شغلی در سرفصل‌های موجود در شهرستان فاروج از جمله زعفران، داروهای گیاهی خبر داد و افزود:  برای امسال ایجاد ۴۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان در فاروج پیش بینی شده است که امیدواریم با همکاری بانکهای عامل بتوانیم این مهم را به انجام برسانیم.

بازدید از واحد‌های مسکن در حال ساخت مددجویان در شهرستان و دیدار با خانواده یتیم و پیگیری مشکلات آنها از دیگر محورهای سفر مدیر کل کمیته امداد استان به شهرستان فاروج بود.

  گفتنی است؛ از محل تفاهم نامه کمیته امداد با بنیاد مسکن سهم خراسان شمالی ۷۰۰ واحد که سهم شهرستان فاروج ۵۰ واحد است که امیدواریم با کمک فرماندار در راستای اعطای زمین رایگان و کمک دستگاه‌های اجرایی از جمله بنیاد مسکن و راه شهرسازی این واحد ها احداث و تحویل مددجویان شود.  

چهارشنبه ۹ خرداد  ۱۴۰۳

انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)