برگزاری جلسه آموزشی با محوریت انتخاب آگاهانه ازدواج

کد :
69331
آخرین به روزرسانی :
24 خرداد 1403 - 14:22

از پیشنهاد صفحه «برگزاری جلسه آموزشی با محوریت انتخاب آگاهانه ازدواج» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
فرهنگی و تربیتی
رئیس کمیته امداد شهرستان کوهسرخ:

برگزاری جلسه آموزشی با محوریت انتخاب آگاهانه ازدواج

رئیس کمیته امداد شهرستان کوهسرخ گفت: همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه (س) و هفته ازدواج جلسه آموزشی با محوریت انتخاب آگاهانه ازدواج برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، علی برهان پناه از برگزاری جلسه آموزشی با هدف تحکیم خانواده و نشاط درون خانواده و ترویج ازدواج جوانان با محوریت ، انتخاب آگاهانه ازدواج موفق و ارتباط صحیح به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه (س) و هفته ازدواج ،ویژه دختران و مادران تحت حمایت امداد، توسط مشاور خانواده و با حضور  فرماندار و مسئول دفتر امام جمعه شهرستان خبر داد.
رئیس کمیته امداد شهرستان در این مراسم ضمن قدردانی از  مشاوره ، جهت برگزاری این مراسم اظهار کرد: با برنامه ریزی و تمهیدات انجام شده، اقدامات و برنامه های مؤثری در حوزه های مختلف امداد برای ارائه خدمات هدفمند و موثر به خانواده های مددجو و نیازمند بویژه در زمینه آموزش و مهارت افزایی ،آگاهسازی و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در شهرستان  انجام شده و این جلسات آموزشی و مشاوره ای با قوت و تداوم بیشتری برگزار خواهد شد.
وی ضمن اشاره به اهمیت موضوع بحران جمعیتی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: ازدواج و جوانی جمعیت به عنوان یکی از اصلی ترین عوامل شادی آفرین در زندگی فردی و اجتماعی، به حیات انسان، معنا و مفهوم می دهد و انسان را در طول حیات به آینده امیدوار و تکامل روحی و روانی افراد جامعه را به دنبال دارد.
برهان پناه در ادامه افزود: هرچقدر اطلاعات افراد در مورد آموزش پیش از ازدواج بیشتر باشد و مهارتهای لازم را بیاموزند، آگاهانه‌تر به سمت آن رفته و طبیعتا تصمیمات بهتری نیز در مورد آن موضوع گرفته می شود.
رافتی فرماندار شهرستان نیز در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات مجموعه کمیته امداد، بر لزوم ادامه فعالیتهای فرهنگی در شهرستان تاکید و سفارش کرد.
استاد مشاور خانواده و ازدواج در این جلسه  به مباحث خانواده و ازدواج بهنگام و اهداف ازدواج،باید ها و نبایدهای ازدواج  و موضع گیری های فرد در انتخاب همسر اشاره و مطالب مفیدی در این خصوص ارائه کرد.
در ادامه با حضور مسئولین شهرستان به رسم یاد بود  از فعالین جلسه با اهدا‌ء جوایز تقدیر شد.
انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)