برگزاری جلسه امر به معروف نهی از منکر در روستای کوشه کوهسرخ

کد :
70364
آخرین به روزرسانی :
13 مرداد 1403 - 10:55

از پیشنهاد صفحه «برگزاری جلسه امر به معروف نهی از منکر در روستای کوشه کوهسرخ» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
فرهنگی و تربیتی
رئیس کمیته امداد شهرستان کوهسرخ:

برگزاری جلسه امر به معروف نهی از منکر در روستای کوشه کوهسرخ

رئیس کمیته امداد شهرستان کوهسرخ گفت: جلسه آموزشی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر باحضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی با هدف تقویت اعتقادات دینی و ترویج و عمومی سازی امر به معروف و نهی از منکر در روستای گوشه جهت مددجویان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، علی برهان پناه رییس کمیته امداد شهرستان کوهسرخ با اشاره به اینکه کمیته امداد  فعالیت‌های بسیاری در حوزه امر به معروف و نهی از منکر انجام داده است، اظهار کرد: در حوزه ترویج معارف قرآنی نیز فعالیت این اداره قابل توجه بوده است.
علی برهان پناه  با تشریح وظایف این نهاد در شهرستان و جاری کردن امر به معروف و نهی از منکر گفت: جامعه هدف این نهاد افراد آسیب دیده و محروم جامعه هستند، لذا با این شرایط انجام هر اقدام سازنده ای برای آنها یک معروف محسوب می شود.
رئیس کمیته امداد شهرستان، احترام، اعتماد و صداقت را از معروفات مهم مورد توجه ویژه   کمیته امداد عنوان کرد و افزود: این مصادیق باید در بین پرسنل نیز برای تکریم ارباب رجوع در کنار خدمت نهادینه شود.
وی تصریح کرد:  اعتلای سطح بینش اجتماعی، ایجاد بسترهای مناسب در قالب برنامه های فرهنگی و مذهبی برای الگو پذیری نسل جوان، استفاده صحیح از ابزارها، امکانات و کیفیت بخشی به برنامه های آموزشی خانواده های مددجو، تقویت باورها و اعتقادات دینی و تائید و تشویق نوجوانان و جوانان، معرفی الگوهای اسلامی، تشویق و تجلیل از ممتازین در احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری نشستهای آموزشی با هدف تقویت روحیه اعتماد به نفس و عزت نفس در میان خانوادههای مددجویان نیز از اهداف اجرایی کردن مباحث امر به معروف در کمیته امداد است.
انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)