برگزاری کارگاه آموزشی تحکیم و بالندگی نهاد خانواده ویژه مددجویان کوهسرخ

کد :
70004
آخرین به روزرسانی :
22 تیر 1403 - 07:47

از پیشنهاد صفحه «برگزاری کارگاه آموزشی تحکیم و بالندگی نهاد خانواده ویژه مددجویان کوهسرخ» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
فرهنگی و تربیتی
رئیس کمیته امداد شهرستان کوهسرخ:

برگزاری کارگاه آموزشی تحکیم و بالندگی نهاد خانواده ویژه مددجویان کوهسرخ

رئیس کمیته امداد شهرستان کوهسرخ گفت: همزمان با روز تکریم خانواده کارگاه آموزشی تحکیم و بالندگی نهاد خانواده در روستای موشک و روستای علی آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، علی برهان پناه با بیان اینکه یكی از برنامه‌های كمیته امداد، آموزش و مشاوره خانواده‌های تحت حمایت است، گفت: در راستای اهمیت مشاوره و نقش مهمی كه در جهت پیشگیری و حل مشکلات مددجویان ایفا می‌کند، جلسه آموزشی تحکیم و بالندگی نهاد خانواده با حضور مدرس پورمحمد در روستای موشک و روستای علی آباد برگزار شد.
رییس کمیته امداد شهرستان کوهسرخ افزود: این جلسه با موضوع آموزشی-تربیتی خانواده و پرسش و پاسخ  ویژه خانواده‌های تحت حمایت امداد  برگزار شد.
برهان پناه، تصریح کرد: در بخش مشاوره گروهی، مشاوره، تحكیم نهاد خانواده، لزوم خانواده محوری در انجام فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی، هدایت تحصیلی برای محصلین باتوجه به وضعیت فرهنگی، اجتماعی، اعتقادی و بهداشتی خانواده‌های آسیب پذیر جامعه ارائه شد.
وی هدف از مشاوره را بررسی مشكلات خانواده‌های تحت حمایت در همه ابعاد اقتصادی، اجتماعی و اعتقادی عنوان کرد و ادامه داد: یكی از برنامه‌های كمیته امداد آموزش و مشاوره خانواده‌های تحت حمایت است كه اگر در مرحله اجرا با شیوه‌های نوین و فعال توام شود قابلیت ارزشمند و موثری را در فرآیند انتقال مفاهیم و مهارت‌های زندگی موفق به خانواده‌ها نشان خواهد داد.
انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)